خبرگزاری کار ایران

مصباحی مقدم:

می‌خواهند بین اصولگرایان شکاف ایجاد کنند/ شاگرد مصباح یزدی هستم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حرکت اصولگرایان برای رسیدن به وحدت مورد حمایت جامعتین است و شورای فقها نیز از هیچ عملی برای ایجاد وحدت، دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره جایگاه آیت الله مصباح یزدی در جریان اصولگرایی اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی استاد بنده بودند و بنده افتخار شاگردی ایشان را در دروس معارف قرآن، فلسفه و بسیاری از دروس دیگر را داشتم و حتی به دعوت ایشان استاد موسسه امام خمینی (ره) طی سال‌های متمادی و عضو شورای عالی موسسه امام خمینی(ره) بودم.

وی با بیان اینکه رابطه خود با آیت‌الله مصباح یزدی را رابطه شاگرد و استاد می‌داند و حفظ حرمت استاد را وظیفه خود تلقی می‌کند اظهار کرد: بنده دائماً برای سلامتی ایشان دعا می‌کنم و معتقدم رقیب دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در جریان اصولگرایی است و اصولگرایان باید مراقبت باشند.

مصباحی مقدم افزود: حرکت وحدت اصولگرایان مورد حمایت جامعتین و سه فقیه بزرگوار حضرات آیات موحدی کرمانی و یزدی و مصباح یزدی است و اگر هم احیاناً نظری باشد که سه بزرگوار در اینگونه مسائل رهنمودی ارائه بدهند یا با یکدیگر نشستی داشته باشند که به وحدت اصولگرایان کمک کند حتماً دریغ نخواهند کرد.

کد خبر : ۳۲۸۶۷۴