خبرگزاری کار ایران

خط حزب‌الله به شماره یازدهم رسید؛

هشدار «خط حزب‌الله» درباره اشغال کشور بدون جنگ توسط دشمن

گزارشی از نفوذ شبکه‌ای، پروژه برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه جانبه‌ نظام سلطه علیه ملت ایران در یازدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، گزارشی از نفوذ شبکه‌ای، پروژه برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه جانبه نظام سلطه علیه ملت ایران را در یازدهمین شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله بخوانید.

سخن هفته‌ این شماره نیز به تبیین یکی از وجوه شخصیتی پیامبر اعظم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی پرداخته است. این یادداشت با توجه به آیه‌ی شریفه‌ی «اشدّاء علی الکفّار رحماء بینهم» به اهمیت مواجهه درست با دشمنان و دوستان جامعه اسلامی پرداخته است.

روایت ویژه آیت‌الله هاشمی شاهرودی از تاسیس مجلس اعلی عراق توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین تصویر کمتر دیده شده‌ی از رهبر انقلاب اسلامی در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی از دیگر بخش‌های این شماره نشریه است.

نسخهٔ PDF نشریه در دو نسخهٔ A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

کد خبر : ۳۲۸۷۴۶