خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

تندروها برای جبران شکست انتخابات ۹۲ سخنرانی‌های مجوزدار را برهم می‌زنند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: تندرو‌ها پس از شکستی که در انتخابات سال ۹۲ متحمل شده و دولت را از دست دادند، حال سعی دارند با برهم زدن سخنرانی‌های مجوزدار انتخاباتی رقبا مجلس از حفظ کنند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از برهم زدن سخنرانی‌های مجوزدار انتخاباتی اظهار داشت: برهم‌زدن میتینگ‌ها و سخنرانی‌های انتخاباتی برخلاف قانون است و انتظار می‌رود با این اقدام‌ها برخورد مقتضی صورت بگیرد.

وی با اشاره به نقش تندروهای حامی دولت نهم و دهم در جریان برهم‌زدن سخنرانی‌های مجوزدار انتخاباتی، گفت: به نظر می‌رسد، هدف تندرو‌ها از برهم‌زدن این نشست‌های انتخاباتی تلاش برای باقی ماندن در عرصه قدرت باشد. این‌طور که پیداست، ‌ تندرو‌ها پس از شکستی که در انتخابات سال ۹۲ متحمل شده و دولت را از دست دادند، حال سعی دارند با چنین اقدام‌هایی مجلس از حفظ کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: فراموش نکنیم گروهی که پشت چنین اقدام‌هایی قرار دارند، اقلیت جامعه را تشکیل می‌دهند که به دنبال منافع گروهی خود هستند و مردم با آگاهی کامل نسبت به انگیزه‌ها و مقاصد این جریان‌های تندرو در انتخابات پاسخ این رفتار‌ها را خواهند داد.

نعمتی در با ابراز امیدواری از انجام برخورد قانونی مقتضی با برهم‌زنندگان مراسم سخنرانی انتخاباتی مجوزدار، خاطرنشان کرد: شک نکنید که اقدام‌های خلاف قانونی و افراطی تندرو‌ها نه تنها کمکی به تغییر فضای انتخاباتی به سود آن‌ها نخواهد کرد، بلکه عملاً به انتخابات درست از سوی مردم یاری خواهد رساند.

کد خبر : ۳۲۹۲۹۷