خبرگزاری کار ایران

قاضی صلواتی خبر داد؛

پیگیری پرونده بیمارستان پارسیان در دادسرای کارکنان دولت

رییس دادگاه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی از پیگیری پرونده بیمارستان پارسیان در دادسرای کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ قاضی صلواتی رییس دادگاه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی در جلسه بیست و سوم رسیدگی از پیگیری پرونده بیمارستان پارسیان در دادسرای کارکنان دولت خبر داد.

در جلسه بیست سوم که مسئله بیمارستان پارسیان مطرح شد٬ صلواتی خطاب به متهم ردیف سوم گفت: بر اساس اظهارات زنجانی در پرونده بیمارستان پارسیان شما عامدانه و عالمانه از طریق اسناد مجعول و با کمک فردی به نام «الف» بیمارستان پارسیان را به مبلغ صد میلیارد به زنجانی فروختید که از این میزان ۴۴ میلیارد پرداخت می‌شود. در ردیابی چک‌ها که در حال حاضر از سوی مأموران امنیتی در حال پیگیری است بخشی از این مبلغ به برخی از بستگان شما و دو میلیارد آن به یکی از نزدیک‌ترین بستگان شما پرداخت شده است که متهم در پاسخ گفت: بیمارستان پارسیان را فرد دیگری معرفی کرده و آن دو میلیارد هم مربوط به شخص دیگری است.

همچنین بابک زنجانی در مورد این مسئله توضیح داد: فلاح (متهم ردیف سوم) یک سند ۵۰ میلیاردی بیمارستان پارسیان را به مجموعه من واگذار کرد و ۵۰ میلیارد تومان پول گرفت داد که سند جعلی از آب درآمد و به زندان افتاد. من سند بردم و وی را از زندان درآوردم، آقای فلاح چطور ادعا می‌کند که من او را به زندان انداخته‌ام؟ که فلاح پاسخ داد که در کیفرخواست اینگونه عنوان شده است.

کد خبر : ۳۲۹۶۷۵