خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی‌نژادی‌ها با بداخلاقی قادر به تاثیرگذاری در انتخابات در دقیقه ۹۰ هستند

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت ضمن تاکید بر حضور قطعی احمدی‌نژادی‌ها در انتخابات مجلس، اعلام کرد: از آن‌جا که رهروان ولایت ساختار تشکیلاتی قدرتمندی ندارد، قطعاً با شکست روبرو خواهد شد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با انتقاد از شیوه فعالیت‌های انتخاباتی اعضای فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: نمایندگانی که در ۴سال گذشته تحت عنوان فراکسیون رهروان ولایت در مجلس فعالیت کردند، قدرت لازم برای ورود به انتخابات مجلس را ندارد.

رهروان ولایت به دلیل فقدان ساختار تشکیلاتی قطعاً شکست می‌خورد

وی افزود: ما باید با واقعیت‌ها روبرو شویم، از آن‌جا که رهروان ولایت ساختار تشکیلاتی قدرتمندی ندارد و اعضای آن هیچ‌گاه در کنار یکدیگر کار تشکیلاتی انجام نداده‌اند، قطعاً با شکست روبرو خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به این سوال که دلیل برگزاری جلسات انتخاباتی رهروان ولایت و تاکید اعضای این فراکسیون بر حضور منسجم در انتخابات چیست، گفت: البته جلساتی برگزار شده و خواهد شد اما این جلسات بیشتر با هدف نمایش و دلگرمی تشکیل می‌شوند و به هیچ‌عنوان نمی‌توان این نشست‌ها را جلسات حرفه‌ای انتخاباتی دانست.

نماینده مردم رشت با بیان این‌که هیچ برنامه مشخصی در فراکسیون رهروان ولایت برای حضور در انتخابات وجود ندارد، تصریح کرد: با این وضع اعضای فراکسیون رهروان ولایت نمی‌توانند در انتخابات به صورت منسجم و ذیل عنوان یک حزب و جریان مشخص سیاسی فعالیت کنند.

نیمی از رهروانی‌ها فاقد اصالت سیاسی هستند

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۵۰ درصد از نمایندگانی که ذیل عنوان فراکسیون رهروان ولایت در مجلس فعالیت می‌کنند، اصالت ندارند و نمی‌توان هیچ‌گونه یکدستی و انسجامی را در آن‌ها دید.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد: متاسفانه رهروان ولایت تاکنون موفق به برقراری انسجام کامل میان اعضای خود نشده‌است؛ انسجام استخوان‌داری که بتوان بر اساس آن حداقل در مواقع خاص و بحرانی، ۹۰ درصد اعضا را پای کار بیاورد.

احمدی‌نژادی‌ها با بداخلاقی قادر به تاثیرگذاری در انتخابات در دقیقه ۹۰ هستند

جعفرزاده ایمن‌آبادی با مقایسه اصولگرایان نزدیک به احمدی‌نژاد و رهروان ولایت تصریح کرد: باوجود زمان اندکی که تا انتخابات باقی مانده، قطعاً حامیان احمدی‌نژاد قادر به برقراری انسجام میان خود هستند ولی این اتفاق برای رهروان نخواهد افتاد که البته دلیل این برتری ظاهری تیم احمدی‌نژاد این است که آن‌ها مقید به رعایت چارچوب‌ها نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس تشریح کرد: بداخلاقی‌های فعالان سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد در عدم رعایت چارچوب‌ها باعث می‌شود که بتوانند حتی در دقیقه ۹۰ نیز تاثیرگذار باشند و موج ایجاد کنند.

احمدی‌نژادی‌ها قطعاً می‌آیند!

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان با تاکید بر حضور قطعی نزدیکان احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس دهم، تصریح کرد: هیچ شکی در حضور تیم احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس ندارم.

این نماینده مجلس نهم با بیان این‌که به چندنفر از وزرای احمدی‌نژاد کماکان ارتباط دارد، یادآور شد: معدودی از نزدیک احمدی‌نژاد افراد مقبولی هستند و حتی با شخص احمدی‌نژاد بر سر برخی مسائل اخلاقی مشکلاتی هم دارند که با این وجود، به صورت منظم در جلسات شرکت می‌کنند و برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کنند.

احمدی‌نژاد در صورت نیاز حتی از پایداری هم عبور می‌کند

وی در تشریح طیف‌های مختلف نزدیک به احمدی‌نژاد با اشاره به نقش جبهه پایداری، گفت: احمدی‌نژاد آن‌چنان پایبند به شخص یا جریان مشخصی نیست و قادر است به راحتی از همه عبور کند و به گمان من، اگر پایداری بخواهد بیش از این با رویکرد قیم‌مآبانه با احمدی‌نژاد برخورد کند، احمدی‌نژاد از پایداری هم عبور می‌کند.

جبهه پایداری فاقد پایگاه مردمی است

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: آنچه مسلم است، جبهه پایداری پایگاه مردمی ندارد و توده مردمی آن‌ها را همراهی نمی‌کنند ولی واقعیت این است که احمدی‌نژاد توانمندی حرکت دادن توده مردم را دارد و قادر است به شیوه خود، گروه خاصی از مردم را با خود همراه کند.

کد خبر : ۳۲۹۶۹۹