خبرگزاری کار ایران

با حضور رحیم صفوی؛

آیین رونمایی از محصولات جدید سازمان فرهنگی خانواده پاسداران برگزار شد

در مراسمی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران٬ هفت محصول فرهنگی و چند رسانه‌ای جدید سازمان فرهنگی خانواده رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی از محصولات جدید سازمان فرهنگی خانواده پاسداران با حضور سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان، در مجموعه الغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سرلشکر جعفری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش مسئولان و کارکنان سازمان فرهنگی خانواده با مهم ارزیابی کردن مبحث خانواده خواستار توجه بیشتر آحاد پاسداران به موضوع خانواده شد.

وی افزود: آحاد پاسداران به عنوان سرپرست خانواده می‌بایست در وحله اول به امور فرهنگی و صیانت فکری-اخلاقی خانواده‌های خود بپردازند و در مراحل بعدی با توجه به اهمیتی که سازمان سپاه برای مسائل فرهنگی، اخلاقی، دینی و ارزش‌های انقلابی قائل است این مهم را با منش و روش پسندیده خود و خانواده در سطح جامعه ترویج نمایند.

فرمانده کل سپاه٬ ابتکار سازمان فرهنگی خانواده در پرداختن به موضوعات احکام اسلامی و فقهی در سطح جامعه را ابتکار خوب و شایسته تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه در ابتدای راه و کار فرهنگی با رویکرد جدید هستیم اظهار امیدواری کرد: با تلاش همکاران سازمان فرهنگی خانواده یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که رسیدگی به امور فرهنگی خانواده پاسداران است را مرتفع کنیم.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و‌المسلمین زنگنه مسئول سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه در گزارشی کوتاه به معرفی محصولات جدید فرهنگی این سازمان پرداخت.

در این مراسم مجموعه محصولات فرهنگی و چند رسانه‌ای شامل «کتاب احکام ویژه بانوان»، «کتاب احکام ویژه نوجوانان و جوانان»، «نرم افزار سبک زندگی»، «بازی زی»، «نرم افزار شمیم» و سایت‌های shamiim.ir و ashenatv.ir رونمایی شد.

کد خبر : ۳۳۱۰۱۳