خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور:

نظام اسلامی حاکمیت صالحان را فراهم آورده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی با محوریت ولی‌فقیه عادل و صالح تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان را در کره خاکی فراهم آورده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدحسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، با تبریک آغاز امامت پیشوای عدالت گستر حضرت ولی عصر امام زمان (عج) محضر امت اسلام، گفت: امروز آغازی است در تداوم حکومت صالحان که بنیان آموزه‌های دینی و معارف اسلامی بر این اصل محوری و کلیدی بنا نهاده شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در تداوم این اندیشه بالنده که اساس تقویت انسان و رشد و پیشرفت جوامع بشری در حکومت صالحان می‌داند، در فلسفه وجودی امام تعریف شده و نظام اسلامی در تداوم این اصل کلیدی با محوریت ولی‌فقیه عادل و صالح، زمینه تداوم مدیریت و حاکمیت صالحان را در کره خاکی فراهم آورده است.

ابوترابی‌فرد در پایان یادآور شد: امیدوارم با حراست و پاسداری از این اصل محوری در دوران غیبت امام عصر (عج) و حرکت در مسیر مشعل پرفروغ ولایت فقیه که در حقیقت ولایت علم، عدالت و ولایت بالا‌ترین سطح از صلاحیت برای مدیریت جامعه بشری است، راه را برای حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) هموار بنماییم.

کد خبر : ۳۳۱۵۹۷