خبرگزاری کار ایران

آیت الله هاشمی در جمع خبرنگاران:

مسئولیت مهم بر عهده کسانی است که امین مردم هستند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:خبرگان محور و اساس و ستون خیمه انقلاب در اختیار دارد که در این دوره‌ها به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فرد بعد از حضرت امام را این خبرگان انتخابات کرد و ایشان نیز کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در وزارت کشور٬ آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی که عصر امروز برای ثبت‌نام در انتخابات پنجم خبرگان رهبری به وزارت کشور آمده بود٬ با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزهای مهمی است که ملت برای رقم زدن سرنوشت سال‌های آینده پس از برجام آماده می‌شود.

وی افزود: آنچه در چند ماه آینده شکل می‌گیرد٬ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جدید است. می‌دانیم هر دو مجلس می‌توانند در سعادت کشور نقش مهمی ایفا کنند و آن بستگی به رای ملت دارد و هر چه بخواهند روی برگه می‌نویسند اما مسئولیت مهمی بر عهده کسانی می‌افتد که مردم آنها را امین خود گرفتند.

آیت‌الله هاشمی تاکید کرد: خبرگان محور و اساس و ستون خیمه انقلاب در اختیار دارد که در این دوره‌ها به خوبی ادای وظیفه کرده و مناسب‌ترین فرد بعد از حضرت امام را این خبرگان انتخابات کرد و ایشان نیز کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مجلس شورای اسلامی هم روزانه در سرنوشت ما موثر است و با قانونگذاری سرنوشت ما را تعیین می‌کند و با نظارت خود شکل می‌گیرد. می‌دانید که با توجه به وضعیت منطقه و ناامنی که کشور را احاطه کرده و حوادث موجود٬ سال‌های آینده٬ سال‌های مهمی در تاریخ ما خواهد بود. ما در این شرایط امنیت داریم و خدا را شکر می‌کنیم و از ملت که میدان نمی‌دهند اشرار در کشور فتنه به پا کنند٬ سپاسگزاریم. از نیروهای دفاعی و اطلاعاتی که مواظب تحرکات افراد نا‌باب هستند صمیمانه متشکریم و معتقدیم هر کس انتخاب شد٬ می‌تواند به نیابت از مردم تصمیم بگیرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: از نیروهای امنیتی اطلاعاتی هم که مراقب تحرکات افراد ناباب هستند٬ صمیمانه باید متشکر باشیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با اتکا به رای مردم نمایندگان به نیابت از مردم تصمیم می‌گیرند و خداوند با حسن خلق انقلاب اسلامی را به دست ملت داد و به خوبی آن را حفظ کرده است؛ این درحالی است که بسیاری از انقلاب‌ها دچار مشکل شده‌اند اما انقلاب ما به خوبی راه خود را پیش می‌برد و قطعا به خوبی در آینده هم پیش خواهد برد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روزهای با سعادت امام حضرت حجت (عج) گفت: ان‌شاءالله و امیدواریم که زیر نظر ایشان راه خود و مسیر انقلاب را خوب بپیماییم و تا ایشان نظر خوب به امت خود دارند ما هیچ نگرانی نداریم.

آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی در پایان از زحمات و تلاش خبرنگاران که زحمت ثبت لحظات را برعهده دارند تشکر و قدردانی کرد واظهار امیدواری کرد که خبرنگاران همیشه در راستای حقیقت به ایفای نقش بپردازند.

کد خبر : ۳۳۱۸۴۴