خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده پس از ثبت‌نام:

همواره با حضور باشکوه مردم در انتخابات نتیجه خوبی گرفته‌ایم

مهرعلیزاده اظهار داشت: هرگاه حضور مردم باشکوه بوده از انتخابات نتیجه خوبی گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن مهرعلیزاده پس از ثبت نام با حضور در محل استقرار خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری انتخابات ۹۲ دولت تدبیر کار خود را آغاز کرد و گرایش خوبی نسبت به این حرکت در عامه مردم دیده شد.

 

وی افزود: مردم در فاصله دوساله از وعده‌های دولت در خصوص مسائل مشخصی از جمله مذاکره با ۱+۵ و تعامل‌های بین‌المللی شاهد تحقق بودند و دولت به شکل موفقیت‌آمیزی توانسته است از عهده این وعده برآید.

وی افزود: مردم با همین فرآیند امیدوار هستند در ادامه فعالیت‌های دولت شاهد تحقق وعده‌های بیشتری باشیم. امیدواریم مردمی که نتیجه حضور خود در انتخابات سال ۹۲ را دیدند سال ۹۴ نیز این حرکت خود را کامل کنند و با انجام انتخاباتی پر شور بتوانیم بار دیگر به عنوان کشوری سربلند در منطقه و نقطه امن شناخته شویم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه هرگاه حضور مردم باشکوه بوده از انتخابات نتیجه خوبی گرفته‌ایم٬ گفت: امیدواریم حضور پرشور مردم در این انتخابات را شاهد باشیم در این صورت نتیجه هرچه باشد خیر است. مهم نیست کدام جناح پیروز خواهد شد مهم این است افرادی با روحیه اعتدال و دلسوز نظام و انقلاب روی کار بیایند؛ به ویژه کسانی که سابقه مدیریتی خوبی دارند.

کد خبر : ۳۳۲۱۲۵