خبرگزاری کار ایران

روز پایانی نام نویسی خبرگان؛

داوطلبانی که در آخرین روز انتخابات خبرگان ثبت‌نام خبرگان کردند

ثبت‌نام روز پایانی انتخابات خبرگان رهبری با حضور داوطلبان در فرمانداری‌ها و وزارت کشور با حضور چهره‌های مختلف انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز پایانی ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره مجلس خبرگان در حالی آغاز شد حجت‌الاسلام کاظم صدیقی و آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی از نخستین کسانی بودند که با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی٬ از حوزه تهران بخت خود را برای ورود به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آزمود.

آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی که از چهره‌های معتدل به شمار می‌رود٬ از شخصیت‌هایی بود که صبح امروز برای خبرگان پنجم ثبت‌نام کرد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا٬ از چهره‌هایی بود که هم برای مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان نام‌نویسی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر رشاد٬ عضو شورای انقلاب فرهنگی و رییس پژوهشگاه فرهنگ اسلامی نیز از دیگر چهره‌هایی بود که در روز آخر برای ثبت نام در انتخابات خبرگان نام‌نویسی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نیز برای حضور در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دوره دهم ثبت نام کرد.

وی عضو هیات هلمی دانشگاه امام صادق و نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی است.

آیت‌الله کاظم قاضی‌زاده نیز پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات قم، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران ثبت نام کرد. 

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی و فرزندش از چهره‌هایی بودند که فرم‌های ثبت نام کاندیداتوری در مجلس خبرگان رهبری را تکمیل کردند.

حجت الاسلام سیدعلی عماد، با حضور در فرمانداری قم، برای کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران ثبت نام کرد. 

آیت الله علیرضا اعرافی رئیس جامعة المصطفی العالمیه و امام جمعه قم نیز نامزد دوره پنجم خبرگان رهبری شد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی از اساتید خارج فقه حوزه علمیه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز از جمله چهره‌هایی بود که برای مجلس خبرگان ثبت‌نام کرد.

حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا  شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی نیز با حضور در فرمانداری قم، برای کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران ثبت نام کرد. 

آیت‌الله هادوی تهرانی رئیس مؤسسه رواق حکمت نیز با حضور در فرمانداری تهران برای مجلس پنجم خبرگان ثبت نام کرد.

مراحل ثبت نام آیت الله سیدمحمد غروی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز توسط نماینده وی در فرمانداری قم انجام شد.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در آخرین لحظات مهلت ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری قم، اقدامات ثبت‌نام وزیر دادگستری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان البرز را انجام داد.

کد خبر : ۳۳۲۲۹۰