خبرگزاری کار ایران

آخرین آمار ثبت‌نام‌ها تا ساعت ۱۹ ؛

۷۸۸ نفر برای انتخابات خبرگان و ۵۷۹۶ نفر در مجلس شورا ثبت‌نام کرده‌اند

رئیس ستاد انتخابات از آخرین آمار ثبت نام ها تا ساعت ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، دقایقی پیشمحمدحسین مقیمی با حضور در جمع خبرنگاران، درباره آخرین آمار ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تا ساعت ۱۹ گفت:‌ تا ساعت ۱۹ امروز ۷۸۸ نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده‌اند که از این تعداد ۱۰ نفر خانم و مابقی مرد هستند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا این لحظه ۶۹۰ نفر از متقاضیان انتخابات مجلس خبرگان رهبری تمامی مراحل ثبت نام را طی کرده‌اند، ادامه داد: ۹۸ نفر در حال انجام مراحل مختلف ثبت‌نام هستند. 

وی درباره آخرین آمار ثبت نام کنندگان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: تا این لحظه ۵ هزار و ۷۹۶ نفر برای انتخابات مجلس مراجعه کرده‌اند که ثبت نام ۵ هزار ۳۴۴ نفر تکمیل و مابقی درحال انجام است

به گفته مقیمی تاکنون  ۵۱۲ خانم و ۴ هزار و ۸۳۲ نفر آقا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

 

ثبت‌نام۷۳۱ نفر برای انتخابات خبرگان و ۵۵۷۴ نفر در مجلس شورا تا ساعت ۱۶

محمدحسین مقیمی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام‌ها تا ساعت ۱۶ عنوان کرد: تعداد ۷۳۱ نفر تاکنون برای انتخابات مجلس خبرگان اقدام به ثبت نام کرده‌اند که تعداد ۲۳۵ نفر از صبح امروز با حضور در مراکز فرمانداری‌های مراکز استان‌ها و ستاد انتخابات نام نویسی کرده‌اند. 

وی گفت: از میان ۷۳۱ نفر داوطلب انتخابات خبرگان ۱۴ نفر زن هستند. 

رئیس ستاد انتخابات درباره آمار انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ابتدا تاکنون ۵۵۷۴ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این میان ۴۸۹۵ نفر مدارکشان تکمیل است و ۶۷۹ نفر در حال ثبت نام هستند. 

وی گفت: ۴۷۵ نفر از این تعداد زن هستند و همچنین ۱۴۱۷ نفر از صبح امروز تاکنون اقدام به نام نویسی کرده اند. 

مقیمی درباره مهلت ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اینکه تعداد مراجعه کنندگان برای نام نویسی زیاد است ثبت نام از داوطلبان خبرگان تا پایان امروز ادامه دارد و از فردا تا چهارم دی فقط ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد. 

وی بیان داشت: ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی امروز فقط تا ساعت ۱۶:۳۰ صورت می‌پذیرد.

آخرین آمار ثبت‌نام‌های فرمانداری تهران

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری تهران٬ معاون سیاسی فرماندار تهران آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان را تا عصر امروز٬ ۹۵۲ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران اعلام کرد و گفت: ۵۷ نفر آن جزو نمایندگان ادوار مجلس و ۱۰ نفر از اقلیت‌های مذهبی هستند که از این تعداد ۱۴۴نفر خانم هستند.

وی در خصوص ثبت‌نام کنندگان مجلس خبرگان گفت: امروز در استان تهران ۱۴۶ نفر ثبت‌کرده‌اند که ۶ نفر از آن‌ها خانم هستند.

معاون سیاسی فرماندار تهران اعلام کرد: بنابر دستور وزیر کشور مهلت ثبت‌نام و نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان و شورای اسلامی تا ساعت ۶ بعداز ظهر تمدید شد.

کد خبر : ۳۳۲۵۴۹