خبرگزاری کار ایران

از حوزه انتخابیه تهران؛

معاون اول و دو وزیر احمدی‌نژاد نامزد انتخابات مجلس شدند

وزیر کشاورزی و وزیر بهداشت دولت دهم برای حضور در مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری تهران، صادق خلیلیان و مرضیه وحید دستجردی با حضور در وزارت کشور به جمع داوطلبان ورود به مجلس دهم پیوستند.

صادق خلیلیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من یک کاندیدای اصولگرا هستم و اگر آن‌ها، من را در لیست قرار دهند خوشحال می‌شوم، گفت: هنوز لیست‌های انتخاباتی مشخص نشده است و صحبت‌ها در زمینه نحوه چگونگی چینش افراد در لیست‌ها ادامه دارد.

خلیلیان همچنین در خصوص رابطه خود با احمدی‌نژاد گفت: من به صورت مستقل شرکت‌کرده‌ام و با تابلوی ایشان در انتخابات حضور پبدا نخواهم کرد، ضمن آن‌که آقای احمدی‌نژاد بار‌ها اعلام کرده‌اند که در انتخابات مجلس از هیچ گروه یا فردی حمایت نخواهند کرد.

مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت دولت احمدی‌نژاد نیز از چهره‌هایی بود که شانس خود برای ورود به مجلس دهم را آزمود. 

پرویز داودی نیز صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد. 

داودی هم اینک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر اینکه از کدام حوزه انتخابیه ثبت نام می کنید؟ گفت: از تهران ثبت نام خواهم کرد. 

وی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه با احمدی نژاد دیدار هم می کنید؟ اظهار داشت: من ایشان را در جلسات مجمع تشخیص می بینم.

معاون اول دولت نهم در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس دولت نهم و دهم برای کاندیداتوری مشورت کرده اید؟ تصریح کرد: من با کسی مشورت نکرده ام. 

کد خبر : ۳۳۲۶۶۰