خبرگزاری کار ایران

معین‌ در جمع خبرنگاران:

اگر انتخابات سالم باشد، اصلاح طلبان اکثریت مجلس آینده هستند

وزیر علوم دولت اصلاحات گفت: صداوسیما آنگونه که باید، در مورد انتخابات مجلس فعال برخورد نکرده و باید در رفتار خود تجدیدنظر کند و اخلاق رسانه‌ای را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی معین پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه «برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسیدم که در شیراز نیاز بیشتری به حضور من وجود دارد، اظهار کرد: رشد قابل توجه تعداد داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند نشانی از تحرک در جامعه باشد و اگر صداوسیما به وظایف خود بهتر عمل کند نتیجه مناسبی در آینده خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه «صداوسیما آنطور که باید، در رابطه با انتخابات مجلس برخورد فعالی نداشته است»، گفت: صداوسیما باید اخلاق رسانه‌ای را بیشتر مورد توجه قرار دهد و در رفتار رسانه‌ای خود تجدیدنظر کند.

معین در پایان در پاسخ به پرسشی درباره پیش‌بینی‌اش از ترکیب مجلس آینده، اظهار کرد: اگر انتخابات با سلامت برگزار شود و اکثریت مردم نیز مشارکت داشته باشند، مجلسی با اکثریت اصلاح‌طلبان تشکیل خواهد شد؛ هرچند که انتخاب افراد اصیل از هر جریانی مغتنم است.

کد خبر : ۳۳۳۰۰۵