خبرگزاری کار ایران

حواشی نشست اصولگرایان؛

از غیبت بزرگان اصولگرا تا حضور نامزدهای گمنام/ مصباح یزدی در بیمارستان

گفته شد آیت‌الله مصباح یزدی به خاطر بیماری در مراسم حضور نداشته و در مسیر بیمارستان بوده است و آیت‌الله یزدی نیز به خاطر شرایط فیزیکی امکان حضور در مراسم را نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش اصولگرایان در تالار لاله تهران با استقبال پیش‌بینی نشده‌ای مواجه شد به طوری که از میانه مراسم جایی برای نشستن وجود نداشت و بسیاری از مهمانان این همایش که از قبل دعوت شده بودند، به صورت ایستاده مراسم را پیگیری می‌کردند.

نیروهای سیاسی نزدیک به جمعیت ایثارگران حضور پررنگی در مراسم داشتند و در مقابل خبری از چهره‌های مشهور اصولگرایان سنتی نبود. اعضای موتلفه اسلامی، لاریجانی و نمایندگان نزدیک به او و باهنر از جمله غایبان شاخص این مراسم بودند

مجری مراسم گفت آیت‌الله مصباح یزدی به خاطر بیماری در مراسم حضور نداشته و در مسیر بیمارستان بوده است. آیت‌الله یزدی نیز به خاطر شرایط فیزیکی امکان حضور در مراسم را نداشتند.

وقتی حداد عادل از سیاست‌های آمریکایی انتقاد می‌کرد، یکی از حضار فریاد زد مرگ بر ضد ولایت فقیه که حداد عادل به او گفت الان بهتر است بگویید مرگ بر آمریکا!

سعید حدادیان مداح پرحاشیه اصولگرا در این مراسم در کنار اجرای مداحی، توصیه‌هایی نیز به نامزدهای اصولگرا داشت.

تقوی در سخنرانی خود گفت برای ائتلاف اصولگرایان چهل سفر استانی رفته‌ام و بسیاری از شهرها از تهران جلوتر هستند. وی به حضور خود در مراسم میلاد پیامبر در شهری اشاره کرد که ردیفی از نامزدهای اصولگرا در کنار هم حضور داشتند.

برخی چهره‌های گمنام با مراجعه به خبرنگاران خود را نامزد نهایی اصولگرایان معرفی می‌کردند.

کد خبر : ۳۳۴۲۹۴