خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار نهاوندیان:

برجام مایه عزت و آبروی کشور شد

آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار رییس دفتر رییس جمهوری، با قدردانی از خدمات و تلاش های رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده هسته ای در مسیر دستیابی به توافق با قدرت های جهانی، گفتند: برجام مایه عزت و آبروی کشور شد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله علوی گرگانی در این دیدار با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شرایط حساس کشور در منطقه، بر رعایت اصول اخلاقی در رقابت های انتخاباتی از سوی کاندیداها و تلاش در جهت افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کردند: در شرایط حساس کنونی باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد خدشه دار کردن استقلال کشور هستند.

آیت الله علوی گرگانی ادامه دادند: باید به گونه ای رفتار شود که انتخابات با آرامش کامل انجام شده و همه کشورهای دنیا از این انتخابات الگو بگیرند.

محمد نهاوندیان نیز در این دیدار به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" اشاره و اظهار امیدواری کرد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وحدت افزا باشد و موجب ارتقا همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین شود. رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه دولت وظیفه خود را تضمین برگزاری انتخاباتی قانونی و سالم می داند، اظهارداشت: شکوه انتخابات با حضور مردم حاصل می شود و مردم نیز در این خصوص از ارشادات و رهنمودهای علما و بزرگان دینی بهره مند می شوند.

نهاوندیان افزود: هدایت ها و ارشاد های مراجع عظام تقلید در آستانه انتخابات به ایجاد هر چه بیشتر وحدت در جامعه کمک کرده و امیدواریم در انتخابات پیش رو علاقه و اعتماد مردم به نظام و کشور متجلی شود.

رییس دفتر رییس جمهوری سپس به رفع تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران در هفته های آینده اشاره کرد و اظهارداشت: با شکسته شدن تحریم ها افق های امید بخشی پیش روی جامعه خواهد بود و لازمه این امر تشویق مردم به سرمایه گذاری است و دولت هم در این راستا می تواند با ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی، بسترهای لازم برای سرمایه گذاری ها را فراهم کند.

نهاوندیان خاطر نشان کرد: دولت از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه کشور فروگذار نخواهد کرد و امیدواریم با وحدت دولت و ملت به اهداف عالیه نظام برسیم.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال اعتلا است، افزود: با توجه به شرایط منطقه که در آتش فتنه می سوزد، جمهوری اسلامی ایران جایگاه امن مردم منطقه شده است و در حال حاضر بسیاری از کشورها به ایران چشم دوخته اند.

کد خبر : ۳۳۴۳۷۸