خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

توان موشکی نیروهای مسلح جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به سیاست‌های دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی گفت: گسترش توان دفاعی و موشکی ایران با جدیت ادامه دارد و اجازه دخالت و دست‌اندازی به این ظرفیت‌ها را نخواهیم داد.

به‌گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری در واکنش به تلاش آمریکایی‌ها برای اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران به بهانه‌ آزمایش‌های اخیر موشکی گفت: همانگونه که بارها از قبل اعلام شده بود، برنامه گسترش توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران مربوط به برجام نیست و تلاش اخیر آمریکایی‌ها نیز پرده‌ای از عمق کینه‌توزی‌ آنها علیه نظام و ملت ایران است. 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما حتی یک روز از ارتقاء ظرفیت دفاع موشکی خود غافل نبوده‌ایم، افزود: ظرفیت‌های دفاعی و به‌ویژه توان موشکی نیروهای مسلح ایران جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروهای مسلح کشور بر اساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای سیاست‌های خود را که از گذشته تدوین شده است، با قوت و جدیت دنبال می‌کند. 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح کشورمان در پایان تأکید کرد: ملت ایران و به‌ویژه قوای مسلح، توانمندی‌های دفاعی خود را بازدارنده و ضامن امنیت ملی دانسته و هرگز اجازه دخالت و دست‌اندازی بیگانگان به آن را نخواهند داد. 

کد خبر : ۳۳۴۳۸۲