خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس دفتر رئیس‌جمهور انجام شد؛

تقدیر آیت‌ الله وحید خراسانی از تلاش‌های دولت تدبیر و امید

آیت‌الله وحید خراسانی گفت: اگر رضای خداوند متعال و امام زمان (عج) در همه امور ملاک عمل باشد همه تلاش‌ها و اقدامات به ثمر خواهد نشست همانگونه که در مذاکرات اخیر به ثمر نشست.

به گزارش ایلنا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور با ابلاغ سلام گرم و خاص به رئیس‌جمهور و تقدیر از تلاش های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت به مردم، با بیان این مطلب که خداوند متعال به پیامبر خود حضرت موسی (ع ) در دعوت مردم به وحدانیت امر می فرماید که با زبان نرم و قول لیّن و نه با درشتی با آنان سخن گوید، خاطرنشان کرد: باید همواره در رفتار و گفتار ما سه اصل نرمی، درستی و پختگی رعایت شود و در مسیر رسیدن به اهداف بلند روش درست را به کار گیریم تا دچار مشکل نشویم.

آیت‌ا‌لله وحید خراسانی با اشاره به اینکه برنامه سعادت که در کلام اهل بیت (ع) نهفته است می تواند برای اداره کشور مورد استفاده مسئولان قرار گیرد، افزودند: با درک صحیح از تعالیم ائمه معصومین(ع) می توان به خوبی و در مسیر صحیح کشور را اداره کرد.

وی تاکید کرد: این جمله امیرالمومنان حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر که می فرمایند"مردم دو دسته اند یا برادر دینی تو هستند یا همنوع تو هستند در خلقت؛ با مردم آنگونه رفتار کن که دوست داری خداوند آنگونه با تو رفتار کند" باید همواره مد نظر مسوولان کشور باشد.

آیت الله وحید خراسانی همچنین از درگاه خداوند به انجام رسیدن موفق برجام و رفع موانع و مشکلات از مسیر اقتصاد و آبادانی کشور را خواستار شد.

نهاوندیان نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم حسن روحانی به آیت الله وحید خراسانی گزارشی از روند اقدامات و تلاش‌های دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی ارائه کرد.

کد خبر : ۳۳۴۵۰۵