خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

ایران نقش‌آفرین اصلی در مبارزه با تروریسم است

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار رئیس دفتر رئیس‌ جمهور با تقدیر از تلاش‌ دولت گفت: ایجاد امنیت اقتصادی و سیاسی در کشور باعث می‌شود بخش خصوصی و مردم، رونق اقتصادی را رقم بزنند.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت در عرصه‌های مختلف، لغو یکپارچه تحریم‌ها و بسته شدن پرونده پی‌ام دی را از دستاوردهای مهم دولت برشمرد و افزود: امروز شیطنت‌ها و فتنه انگیزی‌هایی در مسیر اجرای برجام از سوی دشمنان انجام می‌شود که دولت و مسئولان کشور با هوشیاری کامل اجازه نمی‌دهند تاثیری در این مسیر داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه باید در کشور دستاوردهای ملی را حفظ و حراست کنند، گفت: وظیفه دولت برداشتن موانع از مسیر اقتصاد کشور بود و امروز در فضای بوجود آمده پس از توافق بخش خصوصی و فعالان اقتصادی باید برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در کشور تشویق و ترغیب شوند تا بتوانیم به رشد و پیشرفت مورد نظر دست پیدا کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقش آفرین اصلی در صحنه مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری مطرح است، خاطرنشان کرد: باید از این فضای سیاسی بوجود آمده برای ترسیم چهره راستین ایران در افکار عمومی جهان و مقابله با اسلام هراسی استفاده درست فرهنگی کرده و اسلام رحمت و رحمانیت را به جهان معرفی کنیم.

کد خبر : ۳۳۴۵۱۱