خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی‌ گرگانی:

شهادت شیخ نمر زمینه اضمحلال سریع آل‌سعود را فراهم می‌کند

آیت‌الله علوی‌گرگانی با صدور پیامی با تسلیت شهادت شیخ نمر گفت: شهادت این عالم بزرگوار زمینه اضمحلال سریع آل‌سعود را فراهم می‌کند.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

«خبر اعدام عالم مجاهد آیت الله شیخ نمر باقر النمر موجب تالم و تاسف شدید اینجانب شد.

این اقدام آل سعود که تلاشی مذبوحانه در جهت ادامه پایه‌های سست دیکتاتوری شاهزادگان سعودی می‌باشد، یقینا با دست انتقام الهی جواب داده خواهد شد.

شهادت این عالم بزرگوار و ده‌ها تن از شیعیان مظلوم عربستان که هیچ جرمی جز اصرار بر احترام به اسلام و رای مردم و احیای عدالت اجتماعی نداشتند گرچه برای آنان گوارا و شیرین خواهد بود، لکن برای آل سعود زمینه اضمحلال سریع‌تر آنان را فراهم می‌کند.

گرچه کشتن انسان‌های بی گناه برای شاهزادگان آل سعود اهمیت ندارد چنانچه در اقصی نقاط عالم دیده شده است که با دستور مستقیم و یا چراغ سبز آن‌ها بسیاری از مردم مظلوم در عربستان، یمن، سوریه، نیجریه و حتی حاجیان محرم که میهمان خدای متعال و دارای شان والا هستند، کشته شده و می‌شوند لکن خون آن‌ها روزی دامن ظلم را خواهد گرفت و مطمئن هستم فرج الهی نزدیک خواهد بود.

اینجانب شهادت این عالم محترم را در درجه اول به امام زمان(ع) و سپس به شیعیان عربستان و به بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و صبر و اجر جزیل را برای خانواده وی مسالت می‌کنم.»

کد خبر : ۳۳۴۸۵۲