خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

رییس جمهور با مادر شهیدان باقری زند دیدار کرد

رییس‌ جمهور در دیدار صمیمی با خانواده شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند، صبر و فداکاری و روحیه والای والدین شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را افتخار آمیز دانست و از آن تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر یکشنبه با حضور در منزل خانواده شهیدان باقری زند و دلجویی از مادر این شهیدان، اظهار داشت: خانواده شهیدان و ایثارگران، فداکاری های بزرگی انجام دادند و امروز هم به آن فداکاری‌ خود بخاطر اینکه در مسیر رضای خداوند و خاندان رسالت و اهل بیت(ع) بوده افتخار کرده و نسبت به آن احساس شادمانی و سرافرازی دارند.

رییس‌ جمهور خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران نیز با گذشت زمان، احترام و تعلق خاطر بیشتری نسبت به خانواده شهدا، احساس می‌کنند و اینها همه در سایه ایمان به خداوند متعال است.

روحانی گفت: ایمان قلبی به عنایات خداوند منان باعث صبر و وفاداری و ایثار و فداکاری مردم ایران و خانواده بزرگ شهدا نسبت به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

رییس‌ جمهور همچنین با تجلیل از صبر و ایثار مادر شهیدان باقری زند، اظهار داشت: بی‌تردید شما کار بزرگی انجام دادید و خداوند اجر و پاداش صبر و فداکاری‌تان را خواهد داد.

شهیدان مجتبی، داود و فرخ باقری زند به ترتیب در سنین 20، 21 و 16 سالگی در عملیات‌های بیت‌المقدس2، رمضان و منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و ایثارگران حضور داشتند، رییس جمهوری لوح تقدیری به مادر شهیدان اهداء کرد.

کد خبر : ۳۳۵۱۶۷