خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی:

مرتضوی با نامه‌نگاری درصدد ایجاد جنگ روانی است

یک نماینده مجلس گفت: مردم می‌خواهند قوه قضاییه با هر کسی و در هر مقامی مخصوصا آنهایی که پرونده‌های متعدد تخلف دارند با اشد مجازات برخورد کند؛ خصوصا افرادی که ادعا می‌کنند می‌دانند چطور قوه قضاییه را دور بزنند.

به گزارش ایلنا٬ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به نامه اخیر مرتضوی و اتهام‌زنی به کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی گفت: مرتضوی در محضر دادگاه رفتاری را بروز می‌دهد که جای تعجب دارد، وی یا فرار به جلو می‌کند یا خلاء‌های قانونی را می‌داند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نامه‌نگاری و زیر سوال بردن کمیته تحقیق و تفحص مجلس از سوی مرتضوی چه دلیلی دارد؟ تصریح کرد: آنچه از مرتضوی یا هر متهم دیگر انتظار داریم این است که تا انتها پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد. این کار‌ها فرار به جلو، قانون‌شکنی و نقض قانون از سوی مرتضوی است.

وی گفت: متاسفم از اینکه مرتضوی به جای اینکه خود را برای روز چهارشنبه و دادگاه آماده کند برای اعضای تحقیق و تفحص نامه‌نگاری می‌کند، اینگونه نامه‌نگاری‌ها نشان می‌دهد وی درصدد ایجاد جنگ روانی است؛ این در حالی است که هیچ کدام از رفتار‌هایش نمی‌تواند از اتهام‌هایش کم کند.

نماینده مجلس نهم تصریح کرد: دستگاه قضایی تا کنون براساس عدالت عمل کرده و تحت تاثیر فضا سازی‌ها و دروغ پراکنی‌ها قرار نمی‌گیرد و شک ندارم با قاطعیت با این پرونده برخورد می‌کند و تحت تاثیر فضاسازی روانی قرار نگرفته و نمی‌گیرد.

وی گفت: مردم خواستار این هستند که قوه قضاییه با هر کسی و در هر مقامی مخصوصا آنهایی که پرونده‌های متعدد تخلفات دارند با اشد مجازات برخورد کند خصوصا افرادی که ادعا می‌کنند می‌دانند چطور قوه قضاییه را دور بزنند، قوه قضاییه باید درس خوبی به این افراد بدهد.

جعفرزاده ایمن آبادی که با خانه ملت گفت‌و‌گو می‌کرد٬ ادامه داد: مرتضوی اینگونه جوسازی‌ها را انجام می‌دهد تا قوه قضاییه مرعوب رفتارهای نابخردانه‌اش قرار گیرد در حالیکه دستگاه قضایی تحت تاثیر این رفتارهای نابخردانه و هیجانی تیم احمدی‌نژاد قرار نگرفته و نمی‌گیرد.

کد خبر : ۳۳۵۴۲۵