خبرگزاری کار ایران

حمید ابوطالبی در توئیتر:

دیپلماسی و سیاست‌ورزی برای ایران همیشه حرف اول را می‌زند

معاون رئیس جمهور در واکنش به سیاست های نابخردانه و عقیم حکام رژیم سعودی گفت:‌ دوستان عرب! تندنرانید؛ ایران در بازی متقابل، بازیگری قهار است.

به گزارش ایلنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‌ سنگی که با قماری کودکانه در آب افتاده است، بدون آنکه موجی ایجاد کند به زودی در اعماق خلیج فارس فرو می‌رود؛ همیشه نمی‌شود دیگران را خرید و یا فریب داد.

‏معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه ایران کشور بزرگ و قدرتی منطقه‌ای است، گفت: این چالش‌ها را طولانی‌تر و سخت‌تر تجربه کرده و موفق بیرون آمده است. اینگونه نمی‌توان صحنه شطرنج را عوض کرد.

وی تصریح‌کرد: کشور‌ها می‌توانند روابط خود را قطع کنند یا کاهش دهند، ولی دوباره نمی‌توانند آن را وصل کنند؛ وقتی پای منافع اقتصادی به میان آید، به خضوع درخواهند آمد.

‏ابوطالبی افزود: ‌برای ایران همیشه دیپلماسی و سیاست‌ورزی حرف اول را می‌زند؛ کسانی که درب گفت‌وگو را می‌بندند از سخن گفتن هراس داشته و خود را از منطق تهی می‌بینند.

‏وی در پایان خاطرنشان کرد: ‌دوستان عرب! تند نرانید، ایران کشور صبر است و سیاست؛ نظاره‌گری و آغاز زمان بازی متقابل را خوب بلد است و بازیگری قهار است.

من جرب المجرب حلت به الندامه.

کد خبر : ۳۳۵۵۴۱