خبرگزاری کار ایران

میرلوحی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای هر حوزه انتخابیه حدود هشت اصلاح‌طلب در صحنه حضور دارند

میرلوحی گفت: برای هر حوزه انتخابیه بالای هفت یا هشت نفر اصلاح‌طلب در صحنه حضور دارند و خوشبختانه کار پیگیری انتخابات توسط میزهای تعیین شده به خوبی پیش می‌رود .

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه با توجه به مشکلی که برای آقای کمیجانی پیش آمده مناطق مربوط به ایشان تقسیم شد گفت: بر همین  اساس استان زنجان نیز به میزهای تحت مسوولیت من اضافه شد و استان هایی که مسوولیت آن را بنده دنبال می کنم البرز، سمنان، تهران ، قزوین و زنجان شد. براساس بررسی ها در اغلب این حوزه چهره‌های مطرح اصلاح طلب حضور دارند و مجمع حوزه‌های انتخابیه اصلاح طلب و حامیان دولت شکل گرفته و در حال مذاکره با داوطلبان هستند .

وی افزود: مجامع حوزه های انتخابیه از داوطلبان دعوت کردند برنامه های آنها را بشنوند و ببینند هر کدام از داوطلبان می‌خواهند با چه ایده‌هایی در انتخابات شرکت کنند. بعد از بررسی نهایی صلاحیت‌ها نوبت به انتخاب افراد مناسب است با توجه به شیوه نامه‌ای که تهیه شده باید تلاش کنیم از داوطلبان تایید صلاحیت شده افرادی را که پایگاه رای بالا دارند و احتمال رای آوری انها بیشتر است انتخاب کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: طبق قراری که گذاشته شده سایر اصلاح‌طلبان باید به افراد انتخاب شده کمک کنند تا در انتخابات پیروز شوند  و ظواهر نشان می دهد برای هر حوزه انتخابیه بالای هفت یا هشت نفر اصلاح‌طلب در صحنه حضور دارند و خوشبختانه کار پیگیری انتخابات توسط میزهای تعیین شده به خوبی پیش می‌رود .

میرلوحی گفت : امروز با تصمیم‌های هیات‌های اجرایی فضای کار قدری روشن‌تر شد  و معتقدیم اگر این بار اشتباه سال 84 را تکرار کنیم نمی توانیم خودمان را هرگز ببخشیم.

 

کد خبر : ۳۳۵۷۸۹