خبرگزاری کار ایران

افزایش وکلای سازمان تامین اجتماعی در پرونده سعید مرتضوی

سومین جلسه رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با شکایت شکات خصوصی و سازمان تامین اجتماعی در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت صبح امروز به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید مرتضوی در نخستین جلسه دادگاه خود (25 آبان ماه) در جمع خبرنگاران درباره اتهاماتش در دادگاه گفته بود: موضوع جلسه دادگاه دو مطلب بود؛ یکی شکایت گروه پالیزدار علیه من و دیگری شکایت وکیل سازمان تامین اجتماعی و موضوع تحقیق و تفحص مجلس.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی نیز روز چهارشنبه هفته گذشته در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد که پس از پایان دادگاه، سعید مرتضوی در جمع خبرنگاران حضور نیافت.

با این حال‏، خبرگزاری کار ایران (ایلنا) کسب اطلاع کرده است که در پی دفاعیات سعید مرتضوی در جلسات دادگاه در رابطه با پرونده شکایت سازمان تامین احتماعی و موضوع تحقیق و تفحص مجلس و انکار بسیاری از موارد مطرح شده در شکایت، سازمان تامین اجتماعی با توجه به حساسیت این سازمان در احیای حقوق شرکای اجتماعی خود‏ یک وکیل دیگر در این باره انتخاب و در جهت استیفای حقوق خود به دادگاه معرفی کرده است.

گفتنی است مجتبی نظری که سابقه قضاوت را در پرونده کاری خویش دارد، پیش از این به تنهایی وکالت سازمان تامین اجتماعی در پرونده سعید مرتضوی را برعهده داشت. او هم‌اکنون نیز یکی از وکلای سازمان تامین اجتماعی در این پرونده محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۳۶۶۳۸