خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

عدم افتتاح یک آزادراه سه‌ماه پس از اتمام پروژه، به دلایل نامعلوم!

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بعد از اینکه در شهریور ماه سال‌جاری پروژه آزادراه همدان–ساوه به پایان رسید، مقرر شد در اولین زمان این پروژه زیربار ترافیک رفته و هموطنان در غرب کشور از این پروژه عظیم بهره‌مند شوند، اما متاسفانه اینگونه نشد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به کار شبانه‌روزی سه سال گذشته برای اتمام پروژه آزادراه همدان-ساوه، اظهار داشت: کار شبانه‌روزی و پیگیری‌های مداومی درمورد به اتمام رسانیدن این پروژه صورت گرفته و همت مدیران جهادی و پیگیری مداوم نمایندگان باعث شد ۷۰ درصد از عملیات اجرایی این پروژه ملی در سه سال اخیر انجام شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: با این وجود، شایسته نیست پس از پایان عملیات اجرایی به دلایل نامعلومی بهره‌برداری از آن به تاخیر بیافتد، چراکه بلاتکیف گذاشتن این سرمایه ملی باعث مشکلات عدیده‌ای در طول بارندگی اخیر می‌شود.

نماینده مردم همدان با تاکید بر اینکه باید هرچه سریع‌تر این پروژه زیربار ترافیک برود، اظهار داشت: بعد از اینکه در شهریور ماه سال‌جاری پروژه آزادراه همدان–ساوه به پایان رسید، مقرر شد در اولین زمان این پروژه زیر بار ترافیک رفته و هموطنان در غرب کشور از این پروژه عظیم بهره‌مند شوند، اما متاسفانه اینگونه نشد.

او گفت: در نشستی که به صورت فوق العاده با وزیر و معاونین وزارت راه و شهرسازی داشتیم؛ دستور بازگشایی آزادراه صادر و مقرر شد در اولین زمان رسما افتتاح شود.

خجسته با اشاره به تصادفات صورت گرفته در آزادراه همدان–ساوه، تصریح کرد: تصادف ۶۰ خودرو و کشته شدن چند نفر آن‌هم در آزاد راه استاندارد به‌ هیچ‌عنوان قابل ‌قبول نخواهد بود و اگر پروژه آزاد راه همدان ساوه زیر بار ترافیک رفته بود؛ شاید شاهد چنین رخداد ناگواری نبودیم.

کد خبر : ۳۳۶۷۶۷