خبرگزاری کار ایران

عثمانی در گفت‌وگو با ایلنا:

کلیات بودجه ۹۵ با حضور نوبخت در کمیسیون برنامه تصویب شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محسابات مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون پس از ارائه توضیحات آقای نوبخت، کلیات لایحه بودجه سال ۹۵ به تصویب رسید.

محمدقسیم عثمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با حضور محمدباقر نوبخت، اعلام کرد: در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه، پس از آن‌که آقای نوبخت توضیحاتی درباره سرفصل‌های کلی بودجه سال ۹۵ مطرح کرد، لایحه بودجه با اکثریت آرای اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به تصویب رسید.

او همچنین با اشاره به لزوم ارائه لایحه بودجه دودوازدهمی ازسوی دولت، گفت: باتوجه به زمان اندک باقی‌مانده تا پایان سال و همچنین برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه، پیشنهاد کردیم سازمان برنامه و بودجه لایحه بودجه دودوازدهمی را نیز به صورت مجزا به مجلس تقدیم کند که البته هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده‌است.

نماینده مردم بوکان در مجلس در پایان تصریح کرد: در مرحله بعدی کلیات لایحه بودجه در اختیار دیگر کمیسیون‌های تخصصی قرار می‌گیرد تا نمایندگان پیشنهادهای خود را پیش از طرح لایحه بودجه در صحن در اختیار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دهند.

کد خبر : ۳۴۰۹۹۲