خبرگزاری کار ایران

رقابت کم‌رمق در خراسان جنوبی؛

همسر یک چهره سیاسی گزینه اصلاح‌طلبان

در دو حوزه انتخابیه استان خراسان جنوبی هیچ گزینه اصلاح‌طلبی تایید نشده است و تنها امید جریان اصلاح‌طلب و اعتدالگرا گزینه باقیمانده در شهرستان بیرجند است.

اصلاح‌طلبان در استان خراسان جنوبی در این دوره، در وضعیتی همچون سایر استان‌های کشور به سر می‌برند؛ وضعیتی همچون  استان فارس، استان آذربایجان شرقی و استان همدان و استان چهارمحال و بختیاری و حتی استان خرسان رضوی.

در آستانه انتخابات مجلس دهم، اصلاح‌طلبان در استان خراسان جنوبی به دنبال آن هستند تا با حداکثر بهره‌وری از نیروهای باقی‌مانده در عرصه انتخابات، در وضعیت چهار سال آینده کشور تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

بعد از رد صلاحیت بسیاری از نامزدهای مطرح اصلاح‌طلب ثبت‌نام کرده در انتخابات مجلس، در بیرجند یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب در عرصه رقابت باقی مانده است. وی که همسر یکی از زنان موفق دولت روحانی به است، مورد اجماع نیروهای اصلاح‌طلب و اعتدالی قرار گرفته است.

در حوزه انتخابیه نهبندان و فردوس و طبس همه گزینه‌های اصلی اصلاح‌طلب رد شدند و امکان حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم نیست.

در حوزه انتخابیه قائن اما با وجود رد صلاحیت‌ها، چهره‌های اصلی جریان اصلاح‌طلب  اصلاح‌طلبانی در عرصه ماندند که می‌توان از حضور آنها بهره برد.

ایلنا

آرایش اصلاح طلبان در استان‌های دیگر را از لینک‌های زیر ببینید:

استان‌هایی که اصلاح طلبان در آن تایید نشده‌اند

استان همدان

استان چهارمحال و بختیاری

استان اصفهان

استان فارس

استان آذربایجان شرقی

استان خراسان رضوی

استان خراسان جنوبی

استان سیستان و بلوچستان

استان کرمان

استان اردبیل

استان مازندران

کد خبر : ۳۴۱۶۹۹