خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان به تکرار حماسه‌ ۹۲ می‌انجامد

یک عضو شورای عالی سیاستگذای اصلاح طلبان تاکید کرد: اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای ایده‌آل انتخاباتی اصلاح‌طلبان است و موجب وقوع حماسه‌ای دیگر از نوع حماسه انتخاب ۹۲ خواهد شد.

افشین حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اصلاح‌طلبان تلاش خواهند کرد از میان کاندیداهای اصلاح‌طلب موجود در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور شایسته‌ترین‌ها را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: عدم حضور افراد شاخص در لیست‌ها، اگرچه موجب کاهش شانس رای‌آوری می شود، ولی این نقیصه با حضور حداکثری مردم و حضور حامیان دولت و اصلاح‌طلبان و حامیان امید، آرامش و رونق اقتصادی برطرف خواهد شد.

وی افزود: اعتماد مردم به لیست اصلاح‌طلبان و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای ایده‌آل انتخاباتی اصلاح‌طلبان است و موجب وقوع حماسه‌ای دیگر از نوع حماسه انتخاب ۹۲ خواهد شد. حضور منسجم و یکپارچه پاسخ مناسبی به انسجام اصلاح‌طلبان و عبور آنان از منافع حزبی و گروهی خواهد بود.

عضو ارشد حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: اگر خواهان تداوم سیاست‌های مدبرانه و همراهی با آن هستیم، باید گام دوم را استوار‌تر از قبل برداریم و سعی کنیم در این انتخابات هریک از ما به عنوان رای دهنده یک نفر را که به هر دلیلی قصد شرکت در انتخابات ندارد با خود همراه کنیم. دراین صورت بدون تردید نتیجه انتخابات هرچه باشد چون برخواسته از رای اکثریت واجد شرایط است ذائقه همه را شیرین خواهد کرد.

حبیب‌زاده تاکید کرد: اگرچه پیگیری و امید پیروزی در هر جناحی از سوی آن جناح انگیزه رقابت سیاسی است، اما برای اصلاح‌طلبان هیچ منفعتی بالا‌تر از منافع ملی و حضور حداکثری مردم و تحقق خواست اکثریت نیست.

کد خبر : ۳۴۱۸۲۱