خبرگزاری کار ایران

ابوترابی:

تلاش بر این است حقوق داوطلبان به خوبی رعایت شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با ارائه مشاوره، سطح ناهنجاری‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ابوترابی در حاشیه اولین همایش ملی پلیس، روان‌شناسی و مشاوره اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی از نظر امنیت در بهترین شرایط نسبت به کشورهای منطقه و جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: ما امنیت اجتماع را به طور قابل قبولی در جامعه مشاهده می‌کنیم و نظم نیروهای انتظامی و سایر ظرفیت‌های این نیرو‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت نیروی انتظامی و تجارب مفید این ارگان امیدواریم ظرفیت‌های این حوزه ارتقا پیدا کند و نیاز‌هاشان توسط دولت و مجلس تامین شود.

ابوترابی با بیان اینکه رویکرد روان‌شناسانه پلیس موجب رضایتمندی خواهد شد، گفت: چند سالی است که نیروی انتظامی گام‌های بلندی را در خصوص بکارگیری روان‌شناسی و مشاوره در این حوزه برداشته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ارائه مشاوره سطح ناهنجاری‌ها کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: همایش ملی پلیس، روان‌شناسی و مشاوره می‌تواند آغازی برای تحولات در حوزه فعالیت‌های روان‌شناسی نیروی انتظامی در راستای تامین نیازهای پرسنل این ارگان و خانواده‌های نیروی انتظامی و همچنین مردم باشد.

وی درخصوص رد صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش شورای نگهبان بر این است که حضور نامزد‌ها را حفظ کند و برای حفظ گروه‌های مختلف تلاش می‌کند و کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند اگر درخواست کنند و اطلاعاتشان نیز کامل شود با احراز شرایط نمایندگی به درخواستشان رسیدگی می‌شود و این اشتیاق وجود دارد که حقوق ثبت‌نامی‌ها به خوبی رعایت شود.

کد خبر : ۳۴۱۹۱۷