خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی:

نیروی دریایی سپاه چشم بینای صیانت از مرزهای آبی کشور است

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نیروی دریایی با عملیات خود نشان داد چشم بینای صیانت از مرزهای آبی کشور است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان نیروی دریایی سپاه که در نخستین دقایق نشست علنی امروز مجلس  برگزار شد، اظهار داشت: دریادار فدوی و همکارانشان که امروز مهمان مجلس شورای اسلامی هستند، نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مدرسه امام خمینی(ره) هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این عزیزان تفکر جهادی و انقلابی را زنده نگه داشتند و در عملیاتی که اخیرا داشتند، در برابر نفوذ متجاوزان با رفتار به موقع و سنجیده خود قدرت و صلابت نیروی دریایی سپاه را نشان دادند که همیشه چشمانی بینا برای صیانت از مرزهای آبی کشور است.

لاریجانی با اشاره به حضور فرماندهان نیروی دریایی سپاه در جلسه امروز مجلس و خیرمقدم به آنان ابراز امیدواری کرد که از این فرماندهان تقدیر شایسته‌ای به عمل آید.

رئیس مجلس همچنین با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و در حاشیه نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز اظهار داشت: امروز بیش از همیشه نیازمندیم که به اهداف بلند امام توجه کنیم و بدانیم محور اصلی اقتدار انقلاب اسلامی در وحدت امت اسلامی نهفته است و همه باید پرچم‌دار همین تفکر باشیم.

لاریجانی ادامه داد: در چنین روز فرخنده‌ای امام(ره) با ورود به ایران و با قدوم مبارکشان تحولی بنیادین در فکر و روشی که ملت ایران طی می‌کرد، بوجود آورد.

لاریجانی در پایان گفت: با تیزهوشی و فراصت ظرف ده روز انقلاب را از میان جریان‌های مزاحم عبور داده و اراده ملت ایران را در 22 بهمن در مقابل حرکت‌های آمریکا و دشمنان ایران محقق کرده و و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا علاوه بر سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، دریادار دوم پاسدار علی رزم‌جو، ناوسالار دوم پاسدار منوچهر احمدحسینی، ناوسالار پاسدار مهدی داوری، ناوگان یکم پاسدار ابراهیم ابرار درجلسه امروز مجلس حضور داشته و در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر : ۳۴۳۰۹۶