خبرگزاری کار ایران

مصطفی کواکبیان:

برای اصلاح‌ روند سه دوره اخیر مجلس در انتخابات شرکت کرده‌ایم

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: برای اصلاح‌ روند سه دوره اخیر مجلس در انتخابات شرکت کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه رونمایی از سایت «گام دوم» به عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بدهکاربودن مردم به امام گفت: اگر امام نبود، انقلاب نبود چراکه رهنمودهای ایشان بود که به انقلاب منجر شد و همه مسئولانی که در کشور هستند باید وامدار امام باشند.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد بحث ائتلاف با اصولگرایان معتدل که این روزها مطرح می‌شود، تاکید کرد: اگر مجبور شویم، در برخی از حوزه‌های انتخابیه که کاندیداهای اصلاح‌طلب حضور ندارند، از یک یا چند اصولگرای معتدل حمایت می‌کنیم و در عین حال آنها را ملزم خواهیم کرد میثاق‌نامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را امضاء کنند.

او در انتقاد به سوال خبرنگار یک خبرگزاری اصولگرا گفت: ما سخنگوی دولت نیستیم و در این مقطع زمانی نیز برای اصلاح‌ روند سه دوره اخیر مجلس در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

کواکبیان در ادامه به برنامه ششم توسعه اشاره و تصریح کرد: این برنامه برای بررسی به مجلس دهم منتقل شده است، لذا همه مباحث و برنامه‌های ما در انتخابات باید بر اساس برنامه ششم توسعه تنظیم شود.

کد خبر : ۳۴۳۵۴۷