خبرگزاری کار ایران

واکنش رسایی به خبر ردصلاحیتش؛

آیا تو همان یوسف هستی؟ آری من همان یوسفم!

یک نامزد عضو جبهه پایداری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری در کانال تلگرام شخصی‌اش، از رد صلاحیت مجدد توسط شورای شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حمید رسایی با انتشار تصویری از سوره یوسف در کانال تلگرام خود، ضمن تایید خبر ردصلاحیت مجددش نوشت: خبر ردصلاحیتم را در رسانه‌ها دیدم و به قرآن رجوع کردم، آیه شریفه یوسف آمد. راضی ام به رضای خالقم. ظاهرا مامورم به رعایت تقوا و صبر.

در بخشی از سوره یوسف که تصویر آن توسط این نماینده مجلس در کانال تلگرام منتشر شده، آمده: آنان گفتند: آیا تو همان یوسف هستی؟ پاسخ داد که آری من همان یوسفم و این برادر من (بنیامین) است، خدا بر ما منّت نهاد (و ما را به دیدار هم پس از چهل سال رسانید) که البته هر کس تقوا و صبر پیشه کند خدا اجر نیکوکاران را ضایع نگذارد. (۹۰)

برادران گفتند: به خدا که خدا تو را بر ما (به ملک و عزت و عقل و حسن و کمال) برگزید و ما (در حق تو) مقصر و خطاکار بودیم. (۹۱)

یوسف گفت: امروز هیچ خجل و متأثر نباشید، که خدا گناه شما ببخشد و او مهربان‏ترین مهربانان است. (۹۲)

اکنون این پیراهن مرا نزد پدرم (یعقوب) برده و به روی او افکنید تا دیدگانش باز بینا شود آن گاه (او و) همه اهل بیت و خویشان خود را (از کنعان به مصر) نزد من آرید. (۹۳)

و چون کاروان از مصر بیرون آمد یعقوب گفت: اگر مرا تخطئه نکنید من بوی یوسف را می‏شنوم. (۹۴)

شنوندگان گفتند: قسم به خدا که تو از قدیم‌الایام تا کنون (از شوق یوسف) حواست پریشان و عقلت مشوّش است (که هنوز بوی یوسف می‏شنوی). (۹۵)

 

کد خبر : ۳۴۴۴۵۴