خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

برجام دوم تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برجام دوم شامل تلاش برای تدوین برنامه‌ای منسجم در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و مهمتر از همه ایجاد شغل برای جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود واعظی در مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۳۷۵پروژه در سطح استان و همچنین افتتاح بیش از ۹۰۰ واحد مسکن‌ مهر شهرضا اظهار کرد: همه دولتمردان کشور برای پیروزی در صحنه‌های جهانی دست به دست هم داده‌اند و خوشحالیم که پیروزی بزرگ برجام همزمان با دهه فجر اتفاق افتاد.

او افزود: دولت و نمایندگان آن در استان‌ها با تمام قوا برای حل مشکلات این کشور در تلاش هستند و امیدواریم در این زمینه کاستی‌ها به حداقل برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اکثر پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است و امیدواریم که مسولان ذیربط زیرساخت‌ها و نیازهای اصلی را تامین کنند تا نگرانی برای این پروژه‌ها ایجاد نشود.

واعظی ادامه داد: مسئله مسکن مهر در ابتدای دولت یازدهم یک بحران بود، دولت یازدهم با انبوهی از پروژه‌های کلنگ زنی شده و بی‌برنامه مواجه بود، اما امروز با تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و هدایت‌ رییس جمهور، این مسئله به یک فرصت تبدیل شده است.

او با بیان اینکه اصفهان استانی بین‌المللی است و توسعه اصفهان موجب توسعه و سربلندی ایران است، تصریح کرد: پس از برجام و در این دولت سعی شده است که اکثر مسائل اقتصادی، رفاهی و اشتغال جوانان حل شود و برجام دوم شامل تلاش برای تدوین برنامه‌ای منسجم در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و مهمتر از همه ایجاد شغل برای جوانان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عده اندکی به دنبال بهره‌برداری سیاسی از تصویب برجام در انتخابات مجلس هستند، ولی اجازه نمی‌دهیم این عده شادی ملت در تصویب برجام را خدشه دار کنند.

به گزارش ایلنا، با حضور وزیر ارتباطات در شهرضا ۹۰۰واحد مسکن مهر با اختصاص اعتباری بیش از ۴۵۰میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر : ۳۴۴۶۶۸