خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

یکی از نامزدهای خبرگان به‌ نفع آملی‌ لاریجانی انصراف داد

یکی از کاندیداهای استان مازندران در انتخابات خبرگان به نفع رییس قوه قضاییه انصراف داد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه انصراف حجت‌الاسلام الله وردی مقدسی‌فرد به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مردم شریف و سرافراز مازندران
با سلام و احترام؛

اینک که استکبار جهانی با تمام توان درصدد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران اسلامی است و در شرایط حساس بین‌المللی، منطقه‌ای قرار داریم، رمز موفقیت ملت ایران تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که با یکپارچگی آحاد ملت و پیروی از مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) محقق می‌شود.

اینجانب الله وردی مقدسی فرد که با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) و عنایت و محبت یکایک مازندرانی‌های عزیز در مجلس خبرگان حوزه انتخابیه مازندران ثبت‌نام نمودم و مورد لطف و محبت بی‌نظیر مازندرانی‌ها قرار گرفته‌ام.

بخصوص علما، اندیشمندان، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، فرهیختگان، پزشکان، هیأت مذهبی، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، نخبگان، روستاییان، کشاورزان، اصناف مازندران، ضمن احترام به یکایک کاندیداهای گرانقدر مجلس خبرگان رهبری، از برادر گرامی، دانشمند، فقیه عادل و انقلابی، حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی حمایت قاطع خود را اعلام و ضمن اینکه خود از شرکت در انتخابات جاری اعلام انصراف می‌نمایم از عموم مردم مازندران و حامیان اینجانب درخواست می‌کنم با آراء قاطع خود از ایشان حمایت نمایند. مجدداً از عموم مردم مازندران تشکر و قدردانی می‌نمایم.

با احترام مجدد
الله وردی مقدسی فرد

کد خبر : ۳۴۶۴۴۶