خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه:

حضور مردم در ۲۲ بهمن نزدیکی مردم با آرمان‌های انقلاب را نشان داد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین رویدادهای پیش‌رو و رمز اقتدار و پیروزی نظام است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد لاریجانی اظهار کرد: ملت ایران همواره با اتکا به خداوند و اطاعت از رهبری در اوج قدرت و اقتدار در جهان بوده‌اند و در ادامه راه نیز باید این اقتدار با همین مولفه‌ها و اتحاد حفظ شود.

او با اعلام اینکه ۲۲ بهمن، عید انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب ما بر اساس حمایت از مظلوم و استکبارستیزی شکل گرفت و ایام‌الله دهه فجر هم فرصت مناسبی برای اعلام دلبستگی به این آرمان‌هاست.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بیان کرد: مردم ما با هر زبان،‌نژاد و قومیتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تا اعلام کنند که با هر نوع اعتقاد و مذهبی بدون اختلاف قومی و مذهبی با اتحاد و همبستگی پای ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند.

او افزود: انقلاب ما برگرفته از حکومت دینی است. امنیت و عزت انقلاب ما هم مدیون اسلام است و همه باید در حفظ و پایداری آن همیشه در صحنه حاضر باشیم.

لاریجانی با اشاره به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یادآور شد: مردم ما با این حضور نشان دادند که همواره پای ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند و قدمی از این آرمان‌ها فاصله نمی‌گیرند.

او با تاکید بر وحدت و انسجام در جامعه افزود: بصیرت و وحدت دو مولفه مهم برای پیروزی است و بدون دین مداری و دینداری، اتحاد و همبستگی و ولایتمداری نمی‌توان به پیروزی رسید.

لاریجانی ادامه داد: امروز بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان اسلام اتفاق افتاده و استکبار جهانی را به وحشت انداخته است؛ لذا باید در تقویت وحدت و بصیرت خویش بکوشیم.

 

کد خبر : ۳۴۶۵۷۹