خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگر:/۷/

روحانی از دولت قبل سرزمین سوخته تحویل گرفت/ فرجام برجام ساماندهی قراردادهای موقت است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان خانه کارگر گفت: دولت آقای روحانی سرزمینی سوخته را تحویل گرفته و ما باید با حمایت از دولت و تشکیل مجلسی که از دولت در تمام عرصه‌ها حمایت کند باعث سرافرازی ایران اسلامی شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی در مراسم گردهمایی کارگران و آینده اقتصاد با اشاره به فضای پسابرجام گفت: فرجام برجام توجه به امنیت شغلی و قراردادهای موقتی است که نیازمند ساماندهی است البته ما می‌دانیم که دولت‌های گذشته درآمدهای زیادی داشته و دولت فعلی از این درآمد‌ها برخوردار نیست.

او با اشاره به مطالبات تامین اجتماعی از دولت و کسری منابع این سازمان افزود: ما در حوزه تامین اجتماعی بیش از ۴۰ میلیون بیمه شده داریم که با مشکلات زیادی روبرو هستند لذا انتظار داریم حاصل برجام تامین اجتماعی را مورد حمایت قرار دهد.

رییس اتحادیه پیشکوستان خانه کارگر ادامه داد: اگر دولت هر سال در بودجه سهم سازمان را درنظر بگیرد سازمان توانایی پاسخگویی به بیمه‌شدگان را خواهد داشت.

صادقی در پایان با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی افزود: دولت آقای روحانی سرزمینی سوخته را تحویل گرفته و ما باید با حمایت از دولت و تشکیل مجلسی که از دولت در تمام عرصه‌ها حمایت کند باعث سرافرازی ایران اسلامی شویم.

کد خبر : ۳۴۸۷۱۴