خبرگزاری کار ایران

نامزد اصلاح طلبان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح طلبان با حضور حداکثری مردم، پیروز انتخابات هستند

نامزد اصلاح طلبان تهران گفت: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، اصلاح‌طلبان هستند که پیروز این انتخابات خواهند بود.

علیرضا رحیمی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص استقبال از انتخابات مجلس و اقبال عمومی به سمت اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به اتفاق‌های رخ داده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ اقبال مردم به اصلاح‌طلبان قابل پیش‌بینی بود، زیرا اکنون بعد از دو سال مردم طعم آن انتخاب را که بهتر شدن وضعیت اقتصادی و اجتماعی است را درک می‌کنند.

او افزود: پیش‌بینی اعضای لیست اصلاح‌طلبان این است که اگر مانند سال ۹۲ مردم و خصوصا زنان به پای صندوق‌های رای بیایند و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشیم، قریب به یقین این اصلاح‌طلبان هستند که پیروز این انتخابات خواهند بود.

نامزد اصلاح‌طلبان تهران با اشاره به ویژگی‌های مثبت لیست اصلاح‌طلبان گفت: اولین و مهم‌ترین ویژگی این لیست، مردمی بودن آن است؛ به طوری‌که بیشتر اقشار و اصناف جامعه در این لیست یک کاندیدا دارند و با حضور آقای نوبخت در این لیست پزشکان نیز نماینده‌ای در ائتلاف اصلاح‌طلبان دارند.

رحیمی ادامه داد: ویژگی دیگر توانمندی این افراد است که با توجه به میانگین سنی جوان آنها و سابقه‌های اجرایی که دارند می‌توانند حرف و ایده جدیدی داشته باشند.

کاندیدای اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت را تنها لیستی دانست که به زنان و جوانان اهمیت داده و نمونه آن حضور ۸ زن در این لیست است.

کد خبر : ۳۴۸۹۶۴