خبرگزاری کار ایران

بیانیه ستاد خبرگان مردم در پی موج گسترده تخریب ها؛

گفتن از لیست رسانه‌های بیگانه، بزرگ‌ترین جفا به نظام و ارکان آن است

ستاد خبرگان مردم در پی موج گسترده تخریب‌ها علیه آنها، بیانیه‌ای صادر کرد و سخن گفتن از لیست رسانه‌های بیگانه را بزرگ‌ترین جفا به نظام و ارکان آن توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، پیرو تخریب‌های گسترده فهرست خبرگان مردم توسط برخی رسانه‌ها، روابط عمومی ستاد خبرگان مردم با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به این تخریب‌ها واکنش نشان داد، در متن این بیانیه آمده است:

در آستانه انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، متاسفانه و خلاف شئون این مجلس، شاهد تخریب گسترده فهرست خبرگان مردم که با حضور خود و رقابتی کردن انتخابات موجب پرشور شدن فضای کشور شده است، هستیم.

یکی از مهم‌ترین محور‌های این تخریب‌ها متهم کردن این لیست به حمایت شدن از سوی رسانه‌های بیگانه شده است. اگرچه بدیهی است که دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور محکوم و مطرود است.

در این راستا نکات ذیل به استحضار مردم شریف ایران می‌رسد:

۱- رسانه‌های بیگانه از ابتدای انقلاب اسلامی، به‌دنبال اختلاف‌افکنی در میان صفوف انقلابیون و مردم بوده‌اند، بنابراین دامن زدن به این موضوع برای تخریب رقیب، بازی کردن در سناریوی رسانه‌های بیگانه است.

چگونه است که طی ۳۷ سال گذشته، همواره مرز بین نیروهای داخلی و بیگانه حفظ شده و مردم بر اساس منافع ملی و استقلال کشور تصمیم گرفته‌اند، و اکنون به یک‌باره این تصور القا می‌شود که مردم فهمیم و انقلابی ایران دنبال خط رسانه‌های بیگانه حرکت می‌کنند؟

آیا این بزرگ‌نمایی رسانه‌های بیگانه در جهت ایجاد تفرقه و وحدت‌شکنی در جامعه نیست؟

۲- اگر بپذیریم تاثیر رسانه‌های بیگانه در داخل کشور افزایش یافته است، مقصر اصلی این موضوع چه افرادی هستند؟ آیا کسانی که با سوءاستفاده سیاسی و جناحی از صداوسیما، اعتماد عمومی به رسانه ملی را کاهش داده و مخاطب و اثرگذاری رسانه‌های بیگانه را افزایش داده‌اند، نباید پاسخگو باشند؟

وچرا با وجود این موضوع باز هم بر طبل سوءاستفاده جناحی کوبیده می‌شود تا به رسانه‌های بیگانه خدمت شود.

۳- آیا مجازیم فقهایی که صلاحیت آنها توسط شورای محترم نگهبان تایید شده و در میان آنان، چهره‌های شاخصی که از نزدیک‌ترین یاران امام راحل و رهبری واز بنیانگذران نظام جمهوری اسلامی و مورد تایید اساتید حوزه‌های علمیه، علمای بزرگ و شخصیت‌های برجسته نظام آنان را مورد حمایت قرار داده‌اند، اینگونه مورد توهین قرار داده و بزرگ‌ترین تبلیغ را برای بیگانگان انجام دهیم که این شخصیت‌های برجسته را مرتبط با آنها کنیم.

سخن گفتن از لیست رسانه‌های بیگانه، بزرگ‌ترین جفا به اسلام، نظام و ارکان آن نیست؟

۴- آیا تظاهر رسانه‌های بیگانه به مخالفت یا موافقت با موضوعی، نعلی وارونه در جهت بهره برداری جناحی رقبا برای تخریب فهرست خبرگان مردم و رقابتی شدن انتخابات نیست؟

اگرچه اطمینان داریم که در سال همدلی و همزبانی دولت وملت، مردم شریف ایران، تحت تاثیر این گونه تخریب‌ها و تبلیغات قرار نگرفته و با تشخیص صحیح خود حماسه‌ای دیگری خلق خواهند کرد.

۵- رسانه‌های بیگانه با پی بردن به پشتوانه مردمی فهرست خبرگان مردم، با شیطنت می‌خواهند موج سواری کرده واین محبوبیت را به خود نسبت دهند، چرا برخی افراد در این بازی، به موج سواری بیگانگان دامن می‌زنند.

۶- طبق منویات رهبرمعظم انقلاب، جهت‌گیری همه مردم، شخصیت‌ها و مسئولان در این انتخابات باید بر حفظ وحدت، افزایش مشارکت مردمی و رقابتی کردن انتخابات باشد و فهرست خبرگان مردم که در این مسیر با قوت به حرکت خود ادامه می‌دهد از رسانه‌ها و گروه های سیاسی می‌خواهد که عرصه وزین ودارای حرمت مجلس خبرگان را به تخریب وهتاکی و افترا آلوده نکنند و با استفاده از این فرصت بر همدلی، حفظ اخلاق و وحدت تاکید کنند.

کد خبر : ۳۴۹۲۰۴