خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

پیش‌شرط رابطه با انگلیس، قطع دخالت‌ در امور داخلی ایران است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتظارات ملی از ضرورت قاطعیت دستگاه دیپلماسی کشور در قبال دخالت بیگانگان گفت: سکوت وزارت خارجه در برابر دخالت انگلیسی‌ها در امور داخلی کشورمان شبهه‌آور است.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری در واکنش به اقدام مداخله‌جویانه و طمع ورزانه انگلیسی‌ها درباره انتخابات ایران، اظهار کرد: انگلیسی‌ها مدت‌ها به بهانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، در امور داخلی ایران مداخله می‌کنند و متأسفانه دستگاه دیپلماسی کشور با آن برخورد نمی‌کند. این در حالی است که در سایر کشور‌ها با دخالت‌های کمتر از این با شدت برخورد می‌شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اشتیاق دولت انگلیس برای گسترش روابط و مناسبات دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پیش‌شرط هرگونه رابطه با انگلیسی‌ها باید قطع دخالت‌های شرم‌آور این کشور در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران باشد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان این‌که «دخالت آشکار بی‌بی‌سی در مسائل داخلی ایران باید با پاسخ قاطع و درخور مواجه شود» گفت: رسانه دولتی انگلیس به‌طور آشکار در امور داخلی ما دخالت می‌کند و وزارت خارجه باید با دولت انگلستان و سفارت این کشور در ایران قاطعانه برخورد متناسب داشته باشد و بیش از این اجازه فتنه‌گری به انگلیسی‌های شیطان‌صفت ندهد.

جزایری در پایان افزود: مردم ایران در انتظار اقدام دولت در این زمینه و بستن صدای شیطان هستند و هیچگاه حقایق تلخ تاریخی ازجمله خیانت‌ها و خباثت‌های لندن در دوره سیاه پهلوی و قبل از آن را علیه ایران عزیز از یاد نخواهند برد.

کد خبر : ۳۴۹۲۹۶