خبرگزاری کار ایران

قنبری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان رکود اقتصادی و تورم بالا را به کشور تحمیل کردند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم گفت: اصلاح‌طلبان به مسائل اقتصادی نگاه اصولی دارند و لیست‌های خود را در شرایطی بستند که نیروی چندانی برای آن‌ها نمانده بود ضمن اینکه در این میان هم چهره‌های اقتصادی حضور دارند.

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به انتخابات مجلس در خصوص نقدهای صورت گرفته در مورد فقدان اقتصاددان‌های برجسته در لیست اصلاح‌طلبان عنوان کرد: اگر منظور اصولگرایان اقتصاددان‌هایی از جنس خودشان است که ارزش پول ملی را کاهش داده و رکود اقتصادی را به کشور تحمیل کردند و تورم را به ۴۰ درصد رساندند، ما افتخار می‌کنیم که از این قبیل اقتصاددان‌ها در لیست اصلاح‌طلبان نداشته باشیم و این را نقطه ضعف خود نمی‌دانیم.

او افزود: اصلاح‌طلبان به مسائل اقتصادی نگاه اصولی دارند و لیست‌های خود را در شرایطی بستند که نیروی چندانی برای آنها نمانده بود؛ ضمن اینکه در این میان هم چهره‌های اقتصادی حضور دارند.

این نماینده پیشین مجلس با انتقاد از اینکه برخی نگاهشان فقط به لیست تهران است و بر اساس آن قضاوت می‌کنند، گفت: در لیست‌های شهرستان‌ها هم افراد تحصیل‌کرده در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف بسیار هستند.

قنبری گفت: اصلاح‌طلبان در عمل نشان داده‌اند که اهل سامان دادن به مسائل اقتصادی هستند و در این زمینه نیاز به شعار دادن نیست، شرایط در حال حاضر به‌گونه‌ای است که اصلاح‌طلبان امکان انتخابات مطلوب را ندارند و به انتخاباتی رضایت‌بخش فکر می‌کنند.

کد خبر : ۳۴۹۳۱۱