خبرگزاری کار ایران

دری نجف‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

گروه‌های افراطی برای اهدافشان اخلاق را زیر پا نگذارند/ مردم آزادند به هر کسی رای بدهند

نامزد دوره پنجم خبرگان رهبری گفت: مردم هم در انتخاب آزاد هستند و فریب شیادان را نمی‌خورند. اینکه بعضی توهین‌هایی را انجام می‌دهند واقعا به مصلحت نیست.

قربانعلی دری نجف‌‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ به این سوال که برخی گروه‌ها و افراد به دنبال این هستند تا لیستی که از سوی برخی مسئولان و علما برای خبرگان رهبری منتشر شده را لیست انگلیسی معرفی کنند، آیا این مسئله بازی در زمین دشمن و توهین به مسئولان نظام نیست؟ گفت: جامعتین بنده را به عنوان کاندیدا معرفی کردند و برخی افراد و بزرگان نیز صلاح دانستند که بنده را در لیست خود قرار دهند؛ از این رو افراد و گروه های تندرو تصور نکنند که می‌توانند میان نیروهای انقلاب تفرقه ایجاد کرده یا در اراده استوار ملت ما خللی ایجاد کنند و یا حتی آن را بهانه‌ای برای ریختن بنزین روی آتش کنند، چرا که مردم ما هیچ‌گاه به بیگانگان توجه نکرده و آنچه را که با منطق و عقلانیت مطابق می‌دانند، انتخاب می‌کنند.

او با بیان اینکه مردم آزاد هستند به هر شخص یا هر لیستی که تشخیص می‌دهند، رای دهند، تاکید کرد: حفظ حرمت علما و بزرگان دین و انقلاب بر تک‌‌تک افراد جامعه واجب است و نباید برخی گروه‌های افراطی برای رسیدن به اهدافشان اخلاق‌مداری را زیر پا گذاشته و برخی توهین‌ها را نسبت به افراد انجام دهند. مسئله خبرگان نباید بهانه‌ای باشد برای زیر سوال بردن شخصیت‌هایی که ۵۰ سال برای این نظام و انقلاب تلاش کرده‌اند.

دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم هم در انتخاب آزاد هستند و فریب شیادان را نمی‌خورند. توهین‌هایی را بعضی انجام می‌دهند که واقعا به مصلحت نیست. 

این نامزد مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: کسانی که مورد تائید شورای نگهبان هستند، برای ما عزیز و حفظ حرمتشان و حفظ حرمت شورای نگهبان و بزرگان انقلاب نیز برهمگان لازم است.

کد خبر : ۳۴۹۵۳۴