خبرگزاری کار ایران

روح اللهی در گفت‌وگو با ایلنا:

آیت‌الله جوادی آملی از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده‌اند

معاون پژوهشی مؤسسه علوم وحیانی اسراء وابسته به آیت الله جوادی آملی گفت: حمایت آیت الله العظمی جوادی آملی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تکذیب می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی روح اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سؤال که نظر شما راجع به اظهار نظر برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخابیه کشور که مدعی حمایت آیت الله العظمی جوادی آملی از خودشان هستند چیست؟ اظهار داشت: حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی از هیچ کاندیدایی حمایت نکردند و اصولا ایشان در این مسائل ورود نمی‌کنند.

معاون پژوهشی مؤسسه علوم وحیانی اسراء وابسته به آیت‌الله العظمی جوادی آملی افزود: حمایت ایشان به عنوان یک مرجع تقلید از یک کاندیدای خاص مجلس شورای اسلامی تکذیب می‌شود و مردم نیز می‌توانند با دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی تماس بگیرد و در این خصوص سؤال کنند.

این شاگرد برجسته آیت الله العظمی جوادی آملی گفت: هر اظهار نظری در خصوص آیت الله العظمی جوادی آملی زمانی معتبر و قابل استناد خواهد بود که در سایت مؤسسه علوم وحیانی اسراء یا سایت اسراء نیوز که وابسته به آیت الله العظمی جوادی آملی هستند، منتشر شود.

کد خبر : ۳۵۰۰۸۴