خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

آیت‌الله موسوی بجنوردی: امیدوارم کسانی که می‌توانند به نظام کمک کنند، رای بیاورند

عضو مجمع روحانیون مبارز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت الله موسوی بجنوردی پس از انداختن رای خود در صندوق، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات برهمه واجب شرعی است.

عضو مجمع روحانیون مبارز اظهار داشت: این انتخابات در سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی دخالت دارد و توصیه حضرت امام هم مکررا همین بوده است. امیدوارم کسانی که می‌توانند به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند و در خط امام و اسلام باشند، رای بیاورند.

عضو شورای عالی قضایی زمان حضرت امام‌ره) همچنین با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت در رابطه با مجلسخبرگان نیز باید کسانی انتخاب شوند که در خط اسلام و امام باشند.

موسوی بجنوری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص رد صلاحیت‌ها و تاثیر آن بر مشارکت مردم گفت: مردم خودشان می‌دانند شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است. رد صلاحیت‌ها موضوع دیگری است، اما مشارکت در انتخابات بر همه واجب است.

او درباره رد صلاحیت خود در انتخابات خبرگان گفت: در این خصوص موضعی نمی‌گیرم.

عضو مجمع روحانیون مبارز در خصوص تاثیر مجلس خبرگان در تحکیم جایگاه رهبری تصریح کرد: اساس تقویت جایگاه رهبری در مجلس خبرگان است.

موسوی بجنوردی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا، در خصوص تخریب دلسوزان انقلاب در برخی تریبون‌های رسمی گفت: امر تخریب اساسا حرام است چه برسد به تخریب افراد صالح.

 

کد خبر : ۳۵۰۴۸۰