خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

ستاد خبرگان مردم: مردم ضمن حفظ خونسردی، وارد هیچ‌گونه تنشی نشوند

همزمان با آخرین دقایق اخذ رای، ستاد «خبرگان مردم» بیانیه‌ای خطاب به مردم ایران صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

زبان قاصر است از قدردانی این حضور بی‌بدیل شما مردم، که در فصل زمستان و به‌رغم وجود همه مشکلات تخریب‌ها و بداخلاقی‌ها، حماسه‌ای ماندگار آفریدید.

ستاد خبرگان مردم ضمن سر فرود آوردن در برابر عظمت این حماسه مردمی، نکات مهم ذیل را جهت استحضار شما مردم شریف اعلام می‌کند:

نخست، فرآیند انتخابات تا پایان رسمی رای گیری ادامه دارد و بنابر اظهار مقام‌های محترم وزارت کشور، مسئولان شعب از شهروندانی که قصد شرکت در انتخابات دارند، موظف به اخذ رای هستند و مردم در اجرای این وظیفه به اظهاراتی نظیر اینکه زمان رای‌گیری به پایان رسیده توجه نکنند.

دوم؛ بنابر برخی اطلاعات رسیده، جریانی خاص قصد گمانه‌زنی‌های دروغین، فضاسازی و تشویش افکار عمومی را دارد که از مردم دعوت می‌شود ضمن حفظ خونسردی وارد هیچگونه تنشی نشوند.

سوم؛ برخی از رسانه‌های منسوب به جریان فوق، اقدام به انتشار اخبار جعلی از شمارش آرا قبل از پایان رای‌گیری کرده‌اند که اقدامی خلاف قانون بوده و انتظار می‌رود برخورد قاطع با آنان از سوی مسئولان صورت گیرد.

چهارم؛ از اقشار گوناگون مردم دعوت می‌شود تا اعلام نتایج رسمی شمارش آرا از سوی وزارت کشور به عنوان مرجع قانونی نتایج انتخابات و به ثمر رسیدن حماسه حضور، هوشیاری خود را حفظ کنند و با پایبندی به قانون و حفظ آرامش حماسه خود را تکمیل کنند.

روابط عمومی ستاد خبرگان مردم

کد خبر : ۳۵۰۷۴۵