خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

فقط می‌توانیم به احترام مردم تمام قد بایستیم

نماینده دوره‌های پنجم تا نهم تهران در پیامی از حضور مردم تشکر کرد و حضور مردم را بیش از حد معمول و انتظار توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام علیرضا محجوب که در کانال تلگرامی او منتشر شده، در پی حضور گسترده مردم در دو انتخابات مجلس شورا و خبرگان رهبری، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چه خوب آمدند!
بیش از حد انتظار، بیش از معمول و بیش از حداکثر!
نام این خیزش چیست؟
چرا آمدند؟ چه می‌خواستند؟ وچه می‌خواهند؟ و باید برایشان چکاری کرد؟

نامش هرچه باشد؛ «حماسه» برای آن کوچک است، ولی آن‌ها آمدند تا بگویند همیشه می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند. هرچه نگاه می‌کنیم فقط می‌توانیم به احترام آن‌ها تمام قد بایستیم و احساس کنیم قامت جمهوری اسلامی و همه ارکان نظام بلند‌تر شده است. اما فراموش نکنیم مهم آن است که آن‌ها که آمدند از ما چه می‌خواهند؟

 «فقط دوستشان داشته باشیم!»

باید برایشان چه کنیم؟ هرکاری کنیم کم است اما آن‌ها از ما چیزی بیش از اجرای قانون اساسی نمی‌خواهند. به آزادی‌هایشان احترام بگذاریم. قانون را آنگونه اجرا کنیم که گویی همه یکسان زیر چ‌تر حمایتی آن هستیم. فساد رابراندازیم و عدالت را پاسداری کنیم. فاصله طبقاتی را هدف بگیریم و مالیات‌ها را آنقدر آشکار صرف مردم کنیم که بجای مطالبه و وصول آن، ادارات دارایی وادار شوند مانند شعب اخذ رای درب‌ها را ببندند!!

محجوب در پایان این یادداشت کوتاه نوشته است اشتغال مطابق اصل ۳۰ و بیمه بیکاری مطابق اصل ۲۹ و تامین معاش مطابق اصل ۴۳ و اداره اقتصاد بر پایه اقتصاد مختلط بر پایه اصل ۴۴ و....

کد خبر : ۳۵۰۷۵۴