خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛ انتخاب مردم/

سلحشوری: انتخابات نه پایان راه، که آغاز تلاش دیگر در راه اصلاح‌طلبی است

کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس شورا با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از فعالان ستادهای انتخاباتی و شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: انتخابات نه پایان راه بلکه آغاز تلاش دیگر در راه اصلاح طلبی است.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه پروانه سلحشوری به شرح زیر است:

بسمه تعالی
پسران و دختران عزیزم
خواهران و برادران ارجمندم

اینک که به واپسین لحظات انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده‌ایم، بر خود واجب می‌دانم که از تلاش های بی‌وفقه و شبانه‌‌روزی و بدون چشمداشت همه شما عزیزان، در راه کاشت بذر امید در جامعهٔ کم امیدمان صمیمانه و خالصانه تشکر کنم.

فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد؛ در انتخابات پیروز مطلق یا نسبی باشیم یا نتیجه دلخواه را کسب نکنیم، شما جوانان برومند ثابت کردید که نام و عنوان افراد در ایجاد فضایی پرانگیزه و سرشار از امید در جامعه تاثیری بسیار کمتر از خلوص نیت، شادابی، خستگی‌ناپذیری و تلاش شبانه‌روزی شما دارد؛ شما جوانانی که در عین بی‌ادعایی، بار سنگین انتشار بذر امید در جامعه را در یک هفته گذشته بر عهده داشته و تا آخرین لحظات از پای ننشسته و هر چه در توان داشته‌اید خالصانه در طبق اخلاص گذاشتید.

امروز، اگر شور و شوق داریم، اگر کم امیدی به امیدواری تبدیل شده و اگر صفوف به هم پیوسته یاران دیرین خود را مجدد مشاهده کرده‌ایم، همگی مرهون این همت بالاست.

از شما در خواست می‌کنم، هر یک از کاندیداهای مورد نظر را که موفق به ورود به مجلس می‌شوند، تا دستیابی به اهداف و خواسته‌های خود‌‌ رها نکرده، و تا به انتها فریادگر مطالبات به حق خود باشید که مجلس آینده آغاز دیگری برای احقاق مطالبات به حق شما باشد و نه فقط پایانی بر یک انتخابات.

در پایان از عزیزان و همسنگرانم در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، که با وجود رد صلاحیت همگی این دوستان، باز هم از پای ننشسته و تمامی همت خود را به کار گماردند، صمیمانه تشکر می‌کنم که در ماه‌های گذشته تمامی توان خود را به کار گرفته تا مقدمات خیزش مجدد اصلاحات را با برداشتن «گام دوم» فراهم کنند.

 گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
هزار باده ناخورده در رگ تاک است

فرزند کوچک ایران - پروانه سلحشوری
کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر

 

کد خبر : ۳۵۰۷۶۱