خبرگزاری کار ایران

ترک‌همدانی به ایلنا خبر داد؛

آغاز رسیدگی به بخش دوم پرونده حادثه دانشگاه شیراز در دادسرای نظامی

وکیل علی مطهری از آغاز رسیدگی به بخش دوم پرونده حادثه دانشگاه شیراز در دادسرای نظامی فارس خبر داد و گفت: موکلم این جدیت را دارد که محکومیت صادرکنندگان دستور حمله را اخذ کند.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حمله به علی مطهری در دانشگاه شیراز گفت: بخش دوم پرونده حادثه دانشگاه شیراز در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.

او با بیان اینکه در جریان رسیدگی به پرونده موکلم دلایلی به دست آمد که منجر به تشکیل پرونده جدیدی در دادسرای نظامی استان فارس شد، اظهار داشت: با دستور دادستان نظامی شیراز رسیدگی به این پرونده در دادسرای نظامی استان فارس آغاز شده است.

وکیل علی مطهری با بیان اینکه حدود یک ماهی است که این پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: رسیدگی به این پرونده هم‌اکنون در مرحله تحقیقات مقدماتی است. من لازم است که بگویم دادگستری استان فارس و دادگاه نیروهای مسلح در این پرونده از خود جدیت به خرج داده‌اند.

ترک‌همدانی ادامه داد: اگر هم‌اکنون این پرونده به مرحله رسیده است‏، به خاطر جدیت و همت دادگستری و دادگاه نیروهای مسلح بوده است.

وی با اشاره به عزم مطهری در پیگیری این پرونده خاطرنشان کرد: آقای مطهری این جدیت را دارد که محکومیت صادرکنندگان دستور حمله را اخذ کند.

کد خبر : ۳۵۱۲۵۹