خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

جهانگیری از آیت الله طبسی بازدید کرد

معاون اول رییس جمهور از آیت اله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد و جویای احوال وی شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری که عصر امروز (دوشنبه) برای عیادت از تولیت آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده است، ‌با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد، ضمن عیادت از آیت اله واعظ طبسی، ‌برای وی آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با پزشکان معالج ایت اله واعظ طبسی گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی، ‌ فرایند درمان و روند بهبودی تولیت آستان قدس رضوی قرار گرفت. آیت اله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی از روز جمعه ۷ اسفند به دلیل مشکلات تنفسی بستری شده است.

معاون اول رییس جمهور پس از عیادت از آیت اله واعظ طبسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ‌ایشان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی نقش به سزایی داشتند.

جهانگیری گفت: رییس جمهور توجه ویژه‌ای نسبت به آیت اله طبسی داشته و دارند و امروز همه نگران و دست به دعا هستند تا خداوند عنایتی کند و ایشان سلامت کامل خود را بازیابند.

وی با قدردانی از تیم پزشکان معالج آیت اله واعظ طبسی افزود: خوشبختانه تیم پزشکی زبده و خوبی کار درمان و معالجهٔ آیت اله واعظ طبسی را به صورت دقیق دنبال می‌کنند و دولت نیز هر آنچه که از لحاظ توانمندی و امکانات پزشکی نیاز باشد برای معالجهٔ ایشان فراهم خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با وجود توانمندی‌های پزشکی ایران، ‌اقدامات و برنامه‌های معالجهٔ آیت اله واعظ طبسی در برداشته باشد و شاهد سلامت ایشان باشیم.

کد خبر : ۳۵۱۷۶۸