خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

محسن اسماعیلی از مردم استان تهران تشکر کرد

عضو حقوقدان شورای نگهبان و تنها منتخب غیر روحانی مجلس خبرگان رهبری که از استان تهران روانه این مجلس شد، با صدور پیامی از مقام معظم رهبری، مردم، خانواده شهدا و سایر کسانی که از وی حمایت کردند، قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام محسن اسماعیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که بنابر اعلام نهایی نتایج انتخابات از سوی مراجع قانونی، این بنده ناچیز هم با رای مردم شریف و آگاه استان تهران به عنوان نماینده ملت در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شده ام؛ بر خود لازم می دانم تا پیشانی بر خاک نهاده و پس از شکر و تضرع و توکل به درگاه حضرت حق، از تمام کسانی که در خلق حماسه هفتم اسفند سهیم بوده اند صمیمانه سپاسگزاری نمایم؛ خصوصا از یک میلیون و چهارصد و بیست و دو هزار و نهصد و سی و پنج همشهری عزیز و بزرگواری که نام مرا نیز شایسته درج در برگه رای خویش دیدند.

همچنین باید از حسن ظن و ابراز حمایت بسیاری از حضرات آیات و علمای اعلام، استادان و دانشجویان، احزاب و گروهها، شخصیت های سیاسی و فرهنگی، اصحاب رسانه و یکایک دوستان، جوانان و نوجوانانی که با شور و نشاطی وصف ناپدیر و خودجوش از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نورزیدند، فروتنانه تشکر و قدردانی نمایم.

در میان همه این بزرگواران، البته پدران، مادران و فرزندان معظم دوستان شهیدم که با محبتی بی پایان مشوق و پیگیر و دست به دعا بودند، چون خورشید درخشیدند و گرما بخشیدند.

دعا می کنم و دعایم کنید که شرمنده این همه نیکی نشوم و تا آخر، سربازی فداکار برای اسلام، مردم، انقلاب و رهبر فرزانه باقی بمانم. بمنه و کرمه.

کد خبر : ۳۵۱۸۰۴