خبرگزاری کار ایران

در پیامی مطرح شد؛

تقدیر حجت‌الاسلام علوی از مردم استان تهران

سید محمود علوی نماینده مجلس خبرگان رهبری در تهران در پیامی به مردم این استان از حضور آن‌ها در انتخابات ۷ اسفند تشکر و تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

هر آن کو سپاس آورد خلق را
گشودست بر شکر حق، حلق را

مردم بزرگوار استان تهران

خدای بزرگ را سپاس می‌گوییم که توفیق داد بار دیگر ملت فهیم و سلحشور ایران اسلامی، با خلق حماسه‌ای جدید، سرنوشت کشور را در مقطع کنونی حساس رقم زدند و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بار دیگر، «مردم سالاری دینی» را در چهرهٔ درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان دادند.

اینجانب از تمامی شهروندان عزیز، موقعیت‌شناس و انقلابی استان تهران که در لبیک به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هفتم اسفند ماه پای صندوق‌های رأی حاضر و با این حضور گرمشان باعث ایجاد شور و نشاط و افزایش انسجام اجتماعی و مشارکت سیاسی شدند، تشکّر و قدردانی می‌کنم.

همچنین از آن دسته شهروندان عزیز استان تهران، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، نخبگان و همهٔ اقشاری که بر خدمتگزار خود منّت نهاده و اینجانب را برای انجام وظیفه در سنگر خطیر مجلس خبرگان رهبری برگزیدند، تشکّر و سپاس ویژه می‌کنم.

از خدای بزرگ خالصانه می‌خواهم که توفیق دهد تا بتوانم در سنگر مقدّس و مهم مجلس خبرگان رهبری، وظیفهٔ خطیر نمایندگی شما شهروندان عزیز را به جا آورم و در راه حفظ ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی، پاسداشت خون شهدای انقلاب و پاسداشت راه امام خمینی (رحمت الله علیه) و حرکت در پرتو پر مهر راه ولایت فقیه کوشا باشم.

کد خبر : ۳۵۲۲۰۹